صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون QLEDهوشمند خميده سامسونگ مدل 65Q78 سايز 65 اينچ

تلويزيون QLEDهوشمند خميده سامسونگ مدل 65Q78 سايز 65 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه QLED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصوير Ultra HD - 4K 2160 × 3840
سيستم صوتي 4.2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

مدل «65Q78» از تلویزیون‌های سال 2017 «سامسونگ» (Samsung) است. این تلویزیون در دسته‌ی محصولات کوانتوم‌دات Quantum Dot قرار می‌گیرد و صفحه‌نمایشی متفاوت در ابعاد 65اینچی دارد. بین لایه‌های صفحه‌نمایش یک لایه از ذرات کوانتوم‌دات قرار داده شده است که باعث می‌شود تصویر با کیفیت بهتری نمایش داده شود. درواقع این صفحه دربرابر نور رساناست و آن را به بیرون از صفحه‌نمایش منتقل می‌کند. گفتنی است ذرات کوانتوم دات دربرابر تابش نور بسیار درخشان می‌شوند و رنگ‌های تصویر را زنده‌تر و شفاف‌تر نمایش می‌دهند. برای 65Q78 کیفیت‌تصویر 4K در نظر گرفته شده است. این کیفیت دارای رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی بوده و تصویری بسیار دقیق و شفاف به نمایش می‌گذارد و بیننده را شگفت‌زده می‌کند. قابلیت Ultra Black باعث می‌شود رنگ‌های سیاه تصویر با کیفیت بیشتری نمایش داده شوند. کلمه‌ی 4K نشان‌دهنده‌ی وضوح تصویر چهاربرابر Full HD است؛ درنتیجه تصویری چهاربرابر واضح‌تر و شفاف‌تر از این دسته از تلویزیون‌ها دریافت خواهید کرد. سامسونگ با اضافه‌کردن قابلیت HDR کار را تمام کرده است. وجود این ویژگی باعث می‌شود طیف رنگی تصاویر افزایش پیدا کرده و رنگ‌ها دقیق‌تر و شفاف‌تر نمایش داده می‌شوند. البته توجه داشته باشید، برای بهره‌مندی از تصویری متفاوت و واضح، داشتن محتوای 4K و HDR الزامی است؛ یعنی درصورتی‌که با 65Q78 فقط به تماشای شبکه‌های تلویزیونی بپردازید، از کیفیت‌تصویر 4K خبری نخواهد بود. صفحه‌نمایش به‌صورت منحنی طراحی شده است و زاویه‎‌دید بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. سیستم‌صوتی این تلویزیون نیز از کیفیت‌ساخت بسیار خوبی برخوردار شده است. صدای خروجی آن 40وات و دوبرابر تلویزیون‌های معمولی 65اینچی است و فضاهای بزرگ را پوشش می‌دهد و نیازی به تهیه‌ی سیستم‌صوتی مجزا احساس نخواهد شد

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


QLED. نوآوری در صنعت تلویزیون.

کاملاً بی‌همتا. فناوری «کوانتوم دات» به‌واسطه استفاده از مواد آلیاژی نوآورانه کیفیت رنگی بی‌نقص را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. نوعی تجربه دیداری فرا زمینی که هرگز رنگ نمی‌بازد.




Colour Volume 100%

دنیایی از حجم رنگ را کشف کنید که تفکر شما را درباره تلویزیون متحول خواهد کرد. گستره وسیع حجم رنگ Q7C کاملاً بی‌بدیل است، به‌طوری‌که اگر یک بار دنیای واقعی را ببینید، دیگر هرگز به کمتر از آن قانع نخواهید شد.





کنتراست تلویزیون QLED

Q7C با عمق بیشتر و کنتراست خیره‌کننده تجربه دیداری شگفت‌انگیزی را ارائه می‌نماید. مهم نیست چه موقع از روز است، با شدت نور هر صحنه از هر محیط مسحور می‌شوید.





Q HDR 1500

آنچه را دیگران نمی‌توانند ببینند مشاهده کنید. جذب صحنه‌ها شوید، درست همان چیزی که هدف کارگردان است، و بدین ترتیب تمام جزئیاتی را که در سایه‌های تاریک پنهان هستند یا در روشنایی زیاد به رنگ سفید در می‌آیند به بهترین نحو تشخیص دهید.





وضوح خیره‌کننده UHD 4K

جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های Full HD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد. با تلویزیون Q77سامسونگ دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تاکنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.







تلویزیونی با دوام بسیار زیاد

تلویزیون‌های مدل QLED سامسونگ که در آنها از مواد غیر آلی استفاده شده‌ است، با دوام بالای خود کیفیت تصویر روشن و شفاف را برای سال‌ها تضمین می‌کند.


* سوختگی پیکسل چیست؟
سوختگی پیکسل نقصی دائمی در قسمت‌های متعدد نمایشگر تلویزیون است که احتمالاً به خاطر اثرات فزاینده نمایش یک تصویر یا صحنه تکراری برای مدتی طولانی - حتی گاهی به کوتاهی یک ساعت - به وجود می‌آید.




زاویه دید در تلویزیون QLED

با اعوجاج رنگ خداحافظی کنید. در هر کجا از محیط خود، از تجربه دیداری یکسان بهره‌مند شوید. به‌واسطه رنگ‌های زنده Q7C و زاویه دید فوق‌العاده آن هرجا که بنشینید همان جا بهترین جاست.




Q Engine

موتوری بسیار قوی که دید خارق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد. موتور Q engine سریعتر از قبل شده است، و با تجزیه و تحلیل محتوا، تصویری با بهترین کیفیت را برایتان عرضه می‌کند.





طراحی منحنی حیرت‌انگیز

تعریف زیبایی و آراستگی مینیمالیستی. تلویزیون Q7C به‌واسطه برخورداری از سیم‌های تقریباً نامرئی، و همچنین نمای منحنی ظریف، آراسته و صاف از پشت واقعاً زیبا جلوه می‌کند.







اتصال نامرئی

از فضای خود بهتر استفاده کنید. با یک کابل نوری واحد که تقریباً نامرئی است، دیگر لازم نیست دستگاه‌های خود را با سیم‌های در هم و بر هم و مزاحم به هم وصل کنید. به‌طور نامرئی متصل کنید.



* مفهوم عبارت «اتصال نامرئی» به کابل نوری شفاف و یکپارچه‌ای اشاره می‌کند که به «One Connect»، وصل می‌شود که در آن کابل‌های دستگاه خارجی یک جا جمع می‌شوند، و لذا این عبارت به کابل برق تلویزیون یا کابل‌های متصل به سایر دستگاه‌ها مثل ساندبار اشاره‌ای ندارد.



ظاهر مرتب از پشت

تلویزیون خود را هر جا که می‌خواهید قرار دهید. به‌واسطه طراحی کاملاً مرتب پشت، کابل‌ها به‌طور منظم از داخل پایه ظریف و زیبا سازماندهی می‌شوند. سادگی مدرن، حتی از نمای پشت.





پایه دیواری بدون فاصله

پایه‌های تلویزیون Q7C به‌زیبایی روی دیوار نصب می‌شود و فاصله‌ای بین دیوار و تلویزیون باقی نمی‌گذارد. این تلویزیون که از همه جهت زیبا و چشم‌نواز است، کاملاً با اتاق نشیمن شما جور در می‌آید.




طراحی 360 درجه‌ای نامحدود

تلویزیون Q7C با طراحی Curved و فاقد قاب باعث می شود تا تصاویر را به شکلی سه بعدی گونه و دارای عمق مشاهده نمایید.






طراحی بدون قاب از 4 طرف

دنیا را از دریچه فضای خود ببینید. به‌خاطر نبود قاب از هر چهار طرف، از تجربه دیداری واقعاً فراگیر بهره‌مند شوید. نظاره‌گر صحنه‌هایی باشید که پیش روی چشمانتان جان می‌گیرند.






صفحه نمایش منحنی

دارای انحنای زیبا برای نمایی شگفت‌انگیز. انحنای بهینه Q7C با ظرافت خود، که جلوه‌ای از عناصر زیباشناختی بی‌نظیر آن است، شما را مجذوب خود می‌کند.





راز طراحی 360 درجه در پشت تلویزیون نهفته است

در نحوه نصب تلویزیونتان تجدید نظر کنید. تلویزیون‌های مدل QLED دارای راهکار تک‌پایه‌ای چند کاره است که شما را قادر می‌سازد به‌آسانی آن را روی یک دیوار نصب کنید یا پایه دلخواهتان را انتخاب نمایید.






هوشمندتر از همیشه

اکنون می‌توانید واقعاً با آرامش بنشینید و لذت ببرید.

تلویزیون به Smart Hub مجهز شده است که دسترسی راحت به منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رابط هوشمند، فایل‌های تصویری بسیار گسترده و متنوعی از منابع گوناگون در تلویزیون خود داشته باشید؛ همچنین با نصب اپلیکیشن Smart View روی موبایل هوشمند یا لپ‌تاپ خود می‌توانید تصاویر این دستگاه‌ها را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. درمجموع به دلیل هوشمندبودن تلویزیون می‌توانید با پرداخت هزینه و عضویت در حساب‌کاربری سامسونگ از انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوید. پردازنده‌ی آن چهارهسته‌ای است و نقش بسیار مفیدی در پردازش تصویر ایفا می‌کند. وجود مرورگر اینترنت باعث می‌شود بتوانید صفحات مورد‌علاقه‌ی خود را در صفحه‌نمایش 65اینچی ببینید. برای این مدل، گیرنده‌دیجیتال داخلی در نظر گرفته شده است. این قطعه باعث می‌شود تنها با اتصال یک آنتن به تلویزیون خود قادر به دریافت تمامی شبکه‌های صداوسیما باشید. یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون، شناسایی خودکار دستگاه‌های متصل‌شده به آن است. درواقع با اتصال دستگاه و روشن‌کردن آن، تلویزیون به صورت خودکار روشن می‌شود.




کنترل از راه دور چندمنظوره

نهایت کنترل را در دستان خود داشته باشید. کنترل همه دستگاه‌های متصل را تنها با کنترل از راه دور چندمنظوره در دست بگیرید. به لطف قابلیت کنترل صوتی دیگر مجبور نیستید بین کانال‌های تلویزیونی بگردید.





اسمارت هاب

همه چیز را یک جا ببینید. رابط کاربری One Depth محتوای متنوع را در یک صفحه برای شما جمع می‌کند. به آسانی به ارائه‌دهندگان محتوا دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه در آن غوطه‌ور شوید تصاویر بندانگشتی آنها را بررسی کنید.




اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.




تشخیص خودکار

همه دستگاه‌های متصل خود را سریعتر پیدا و شناسایی کنید. تلویزیون QLED به‌طور خودکار نام دستگاه‌ها را نمایش می‎‌دهد و انتخاب ورودی را به غایت آسان می‌نماید.

* دستگاه‌ها بایستی از طریق کابل HDMI به «One Connect» وصل شوند.



سیستم‌صوتی قدرت‌مندی برای این تلویزیون تعبیه شده است. در آن، صدا از چهار بلندگو و دو ساب‌ووفر داخلی پخش می‌شود. توان خروجی اسپیکرها درمجموع 20 وات است که به لطف ساب‌ووفر، توان کلی به 40 وات می‌رسد. این توان خروجی، برای اکثر کاربران رضایت‌بخش است و آن‌ها را از خرید بلندگوهای جداگانه فارغ می‌سازد. بلندگوها در قسمت پشتی و بالای بدنه قرار گرفته‌اند و وظیفه‌ی پخش صدا را به‌خوبی انجام می‌دهند. پشتیبانی این سیستم از Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود تا در صورت اتصال اسپیکرهای جداگانه به آن صدا در محیط تفکیک شود. البته این ویژگی زمانی مشخص است که هم‌زمان چند اسپیکر را به آن متصل کرده باشید. قابلیت Multiroom تعبیه‌شده در این تلویزیون باعث می‌شود بتوانید آن را با سایر اسپیکرهای بلوتوثی که به این قابلیت مجهز شده‌اند به صورت بی‌سیم متصل کرده و صدای خروجی را در تمامی اتاق‌ها به پخش گذاشته شود. به لطف پشتیبانی این مدل از بلوتوث، می‌توانید بدون نیاز به اتصال کابل، آن را به ساندبارهای سامسونگ که مجهز به بلوتوث هستند متصل کنید.




تکنولوژی QLED

تکنولوژی ساخت صفحه‌نمایش «کیولد» (QLED) روش انحصاری سامسونگ است که برای اولین بار در سال 2016 از آن استفاده کرد. بااین‌که اولین سری تلویزیون‌های QLED در سال 2017 ارائه شدند، سامسونگ سابقاً در این تکنولوژی به نتیجه‌های خوبی رسیده بود. این صفحه‌نمایش‌ها، برای رقابت با مدل‌های OLED کمپانی ال‌جی طراحی شده‌اند. پس از تولید مدل‌های SUHD که درواقع مخفف کلمه‌ی Samsung Ultra-High-Definition بود، سامسونگ با قراردادن یک صفحه از نقاط کوانتومی (Quantu Dot) بین لایه‌های داخلی صفحه‌نمایش، در تصاویر تفاوت زیادی به وجود آورده است. این لایه، دارای جنس رسانایی است که باعث می‌شود نور از آن عبور کرده و به خارج منتقل شود. این کار باعث می‌شود رنگ و شفافیت تصاویر بهتر و واقعی‌تر به ‌نظر برسند.


برچسب ها: SAMSUNG" , تلویزیون سامسونگ" , تلویزیون 65 اینچ" , تلویزیون 65 اینچ سامسونگ" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه QLED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصوير Ultra HD - 4K 2160 × 3840
خمیدگی تصویر4200R
Motion Rate200
سيستم صوتي 4.2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
توان کلي ساب ووفر 20 وات
استانداردهاي صوتي Dolby Digital Plus¡ DTS
پردازنده چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازي قابل نصب
درگاه USB سه عدد USB 2.0
درگاه HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايه روميزي
وزن با پایه‎28.5 kg‎
ابعاد‎1607 x 961 x 210 mm‎
ساير ويژگي‌هاPrecision Black Pro (دقیق‌سازی سیاه)
VIDEOQHDR 1500
Q Engine
UHD Dimming برتر (تعدیل نور UHD)
دارای قابلیت Ultra Black
دارای PQI برابر با 3200
افزایش عمق خودکار تصویر
AUDIODolby Digital Plus
Blutooth Audio
- دارای قابلیت Multiroom
OTHERحسگر نور محيطي
گيرنده ديجيتال
پشتیبانی زیرنویس
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
پورت شبکه (LAN)
خروجي صداي ديجيتال
ریموت‌کنترل هوشمند
قابليت اتصال به ديوار
پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
دارای قابلیت تصویر در تصویر
Eco Sensor

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر