2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلویزیون هوشمند منحنی 65 اینچ سامسونگ با کیفیت UHD 4K، مدل MU10000

تلویزیون هوشمند منحنی 65 اینچ سامسونگ با کیفیت UHD 4K، مدل MU10000


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
سيستم صوتي 2.1 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
توان کلي ساب ووفر20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

مدل «65MU10000» یکی از تلویزیون‌های پرکاربرد «سامسونگ» (Samsung) است. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است که تصویری چشم‌نواز با وضوح زیاد را به نمایش می‌گذارد. رزولوشن 2160×3840 برای این مدل در نظر گرفته شده که با سایز 65اینچی آن هماهنگ است. متناسب با کیفیت بسیار بالای تصویر، سیستم صوتی این محصول 2.1 کاناله است و صدا از یک ساب‌ووفر و دو بلندگوی مجزا پخش می‌شود. توان خروجی آن درمجموع 40 وات است که می‌توان گفت تا حدودی کاربران را از تهیه‌‌ی سیستم صوتی مجزا بی‌نیاز می‌کند. با وجود این، برای مدل 65MU10000 خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز، کاربر بتواند سینمای خانگی یا ساندبار خود را به آن متصل کند.این تلویزیون مجهز به سه عدد پورت USB است که پخش محتوای دلخواه کاربران را از تلویزیون بسیار ساده کرده است؛ همچنین برای اتصال سایر پخش‌کننده‌ها به تلویزیون چهار عدد ورودی HDMI در نظر گرفته شده است. از این طریق، تصاویر با کیفیت Full HD و یا 4K انتقال پیدا می‌کنند. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این مدل، امکان دریافت مستقیم کانال‌های دیجیتالی صدا و سیما را از آنتن فراهم می‌کند. ریموت کنترل این تلویزیون، ترکیبی از ابعاد یک کنترل عادی و کارایی یک مدل هوشمند است که برای آن "قابلیت ریموت‌کنترل روی صفحه" تعبیه شده است. کار با این ریموت بسیار ساده و لذت‌بخش است. به همراه این محصول کابل برق و دفترچه‌ی راهنما نیز ارائه می‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار پرکاربرد 65MU10000 رابط هوشمند «اسمارت‌هاب» (Smart Hub) است. از طریق این سیستم‌عامل، امکانات بسیار جذابی ازجمله جست‌وجو در اینترنت، اشتراک‌گذاری تصویر سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند لپ‌تاپ، تبلت یا موبایل با تلویزیون فراهم می‌شود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


نوآوری در دل جزئیات است





HDR1000/Extreme

قدرت روشنایی «دامنه پویایی بالا» تجربه کنید. تک تک جزئیات را مشاهده کنید و از وضوح سینمایی هر صحنه لذت ببرید.

واژه HDR (High Dynamic Range) مخفف «دامنه دینامیکی بالا» است، در این تکنولوژی با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزییات در تصاویر و نزدیک ترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت برای شما قابل رویت باشد. این ویژگی که در برخی از تلویزیون های سامسونگ با بیشینه سازی کنتراست و بهبود درخشش در تصاویر، امکان مشاهده جزئی ترین اختلاف رنگ ها را میسر می سازد.



وضوح خیره‌کننده UHD 4K

جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های Full HD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد. با تلویزیون MU10000 سامسونگ دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تاکنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.






رنگ کریستالی پویا

با رنگ‌های کاملاً شفاف و شادابی پویا صحنه کاملی از زندگی را مشاهده کنید. برای شگفت‌زده شدن آماده شوید.


یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سامسونگ برای این تلویزیون رده‌بالا خود در نظر گرفته است رنگ کریستالی پویا (Dynamic Crystal Colour) است. این ویژگی مکمل HDR است و رنگ‌های تصویر را با شفافیت و وضوح بیشتری نمایش می‌دهد. با مقایسه‌ی تصویر این تلویزیون با سایر مدل‌ها متوجه تفاوت آن می‌شوید. تصویرهایی که در این تلویزیون دیده می‌شود بسیار پویاتر و زنده‌تر هستند. درواقع این ویژگی نور بیشتری را به تصویر اضافه می‌کند تا رنگ‌ها به صورت دقیق‌تر و شفاف‌تری به نمایش گذاشته شوند. قرار گرفتن Dynamic Crystal Colour و HDR درکنار یکدیگر غلظت رنگ و نور تصویر را تعدیل کرده و تصویری بسیار مطلوب به نمایش می‌گذارد.





پنل فوق مشکی (Ultra Black)

فناوری «فوق مشکی» (Ultra Black) با جذب نور، هرگونه بازتابی را به حداقل می‌رساند و بیشترین مقدار کنتراست را برایتان ارائه می‌دهد. حتی در یک اتاق پرنور از بهترین تجربه دیداری بهره‌مند شوید.

بازتاب‌داده‌شدن نور محیط به چشم بیننده یکی از آزاردهنده‌ترین اتفاقاتی است که هنگام تماشای تلویزیون هر کاربری را درگیر می‌کند. گاهی اوقات این امر باعث می‌شود تصویر به طور کامل غیرقابل‌مشاهده و بیشتر از حالت عادی محو شود. این قابلیت باعث می‌شود صفحه‌نمایش نورهای محیط را جذب کرده و آن‌ها را بازتاب ندهد. درنتیجه در تصویری که مشاهده می‌کنید اثری از نورهای محیط مانند نور چراغ یا آفتاب نخواهد بود. درنتیجه با تهیه‌ی تلویزیونی که این ویژگی را دارد نگرانی بابت زاویه‌ی قراردادن تلویزیون نخواهید داشت.




تماشای صحنه های پر سرعت در تلویزیون اسمارت سری 10 سامسونگ

در تلویزیون MU10000 سامسونگ ویژگی Supreme Motion وجود دارد که باعث می شود شما صحنه های اکشن را کاملا واضح و به عالی ترین حالت ممکن تماشا کنید.





Peak Illuminator (بیشترین میزان روشنایی)

ویژگی Peak Illuminator (بیشترین میزان روشنایی) قسمت‌های روشن، حتی در صحنه‌های تاریک هم روشن‌تر شوند. با همین افزایش اضافی روشنایی در هر صحنه از تصاویر شگفت‌انگیز لذت ببرید.

صخره های خیره کننده، برخورد صاعقه و دیگر صحنه های قابل توجه و چشمگیر در سطح شگفت انگیزی از روشنایی، در تلویزیون 4K سامسونگ مشاهده کنید.




تمیز و ساده

با مرتب کردن همه آن سیم‌های مزاحم در قسمت پشت دستگاه، لذت تماشای تلویزیون را به حداکثر برسانید. با «راهکار سیم مرتب» و قابلیت «تک اتصال» همه چیز مرتب و ساده شده است.

سامسونگ با ارائه راه حلی فوق العاده، شما را از دست کابل و سیم های جورواجور راحت کرده است. تلویزیون mu10000 با داشتن یک جعبه اتصال و یک کابل، فضای زندگی شما را تمیز و آراسته خواهد کرد.




راهکار سیم مرتب

همه سیم‌های خود را به‌طور مرتب وصل کنید. طراحی شیک قسمت پشت این تلویزیون به گونه‌ای است که همه اتصالات در آن به‌صورت مخفی هستند.






واسطه اتصال (One Connect)

اتصال تمامی دستگاه های جانبی همچون سینما خانگی، ساندبار و... به One Connect تلویزیون MU10000 سامسونگ و اتصال One Connect از طریق یک کابل اپتیکال نامرئی به تلویزیون سامسونگ فضای منزل را مرتب تر می کند.



طراحی زیبا در تمام وجوه تلویزیون منحنی 360 درجه سامسونگ

تلویزیون MU10000 سامسونگ دارای طراحی بدون مرز 360 درجه است. تلویزیون سری M سامسونگ، دارای طراحی زیبا در تمام وجوه تلویزیون می باشد






طراحی بی‌مرز

به تجربه دیداری فراگیر و شگفت‌انگیز آری بگویید. طراحی باریک و بدون قاب از 3 طرف باعث می‌شود هر صحنه جذاب و مهیج باشد.






نمای پشتی زیبا و چشم‌نواز

با نمای صاف و بی‌نقص از پشت و طراحی باریک و یکپارچه که جلوه‌ای از زیبایی و ظرافت مینیمالیستی را در معرض نمایش می‌گذارد، کمال زیبایی و آراستگی را از تمام زوایا مشاهده کنید.





تصاویر فراگیر

تلویزیون های Curved سامسونگ با قابلیت پخش پانورامیک تصاویر در کنار تکنولوژی افزایش دهنده عمق تصویر باعث می شوند تا حس غوطه وری در تصویر به بیننده القا گردد و بیننده این حس را داشته باشد که گویی در صحنه فیلم قرار گرفته و بخشی از آن است.





افزایش میدان دید

تلویزیون های Curved سامسونگ با توجه به سایز تلویزیون دارای شعاع انحنای متفاوت می باشند که این خود باعث می شود تا میزان انحنای تلویزیون های سامسونگ بهینه ترین میزان انحنا در میان تلویزیون های موجود در بازار باشد.





سرعت بالاتر، عملکرد قوی‌تر

پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما تعبیه شده است سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد، به طوری که به دستورات و برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله واکنش می‌دهد. سرعت پردازش بالای تلویزیون های سامسونگ امکان تماشای دو محتوای هم زمان را از طریق Multi-link Screen ممکن می سازد





ارتقا دهنده خودکار عمق تصاویر (Auto Depth Enhancer)

سامسونگ بوسیله افزایش عمق تصاویر، تجربه تماشای تصاویر فوق حقیقی را به شما ارائه می دهد. تلویزیون منحنی MU10000 سامسونگ با به کار گیری سطوح مختلفی از کنتراست، تماشای برنامه مورد علاقه تان را لذت بخش تر می کند.





هماهنگی بی نقص میان تلویزیون و دستگاه های هوشمند

سامسونگ اشتراک گذاری محتوا بین تلفن همراه و تلویزیون را برای شما آسان تر کرده است. زمانی که گوشی و یا تبلت شما نزدیک تلویزیون MU10000 سامسونگ باشد، سیگنال ارسالی از طریق دستگاه هوشمند را دریافت می کند و محتوای مورد نظر را با کیفیت مطلوب روی صفحه نمایش بزرگ خود به نمایش می گذارد. حتی می توانید آزادانه با تلفن همراه خود در منزل حرکت کنید و هم زمان محتوای مورد علاقه خود را نیز تماشا کنید.





کنترل از راه دور چندمنظوره

نهایت کنترل را در دستان خود داشته باشید. کنترل همه دستگاه‌های متصل را تنها با کنترل از راه دور چندمنظوره در دست بگیرید. به لطف قابلیت کنترل صوتی دیگر مجبور نیستید بین کانال‌های تلویزیونی بگردید.





اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.



اسمارت هاب

یافتن آنچه می خواهید تماشا کنید، با اسمارت هاب تلویزیون سامسونگ به راحتی امکان پذیر است. امکان دسترسی سریع به تمامی محتواهای مورد نیازتان...





تشخیص خودکار

همه دستگاه‌های متصل خود را سریعتر پیدا و شناسایی کنید. تلویزیون QLED سامسونگ به‌طور خودکار نام دستگاه‌ها را نمایش می‎‌دهد و انتخاب ورودی را به غایت آسان می‌نماید.









برچسب ها: samsung" , خرید تلویزیون" , خرید تلویزیون سامسونگ" , سامسونگ" , فروش تلویزیون" , فروش تلویزیون سامسونگ" , تلویزیون 65اینچ" , خرید تلوی , MU10000&qu ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
Motion Rate 200
سيستم صوتي 2.1 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
توان کلي ساب ووفر20 وات
استانداردهاي صوتي Dolby Digital Plus، DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌اي
اپليکيشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه USB سه عدد USB 2.0
درگاه HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتالاپتيکال
نوع پايهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه40.6 × 92.3 × 144.3 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه29 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها- - - - -
videoقابليت ارتقاء کيفيت تصوير
موتور ارتقادهنده UHD
Precision Black (دقیق‌سازی سیاه)
Dynamic Crystal Color
Peak Illuminator Pro (نوردهنده اوج)
نسبت کنتراست پویا مگا کنتراست
ارای رنگ مشکی عمیق (Precision Black)
تکنولوژی HDR1000
قابلیت Auto Motion Plus
PQI برابر با عدد 2700
قابلیت افزایش‌دهنده‌ی عمق خودکار
audioDolby Digital Plus
DTS Codec
Blutooth Audio
otherگيرنده ديجيتال
پشتیبانی زیرنویس با فرمت‌های SMI - SRT - SUB - SSA - XML - PSB
پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
خروجي صداي ديجيتال
قابليت اتصال به ديوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر