صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65MU8995 سايز 65 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 65MU8995 سايز 65 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
سيستم صوتي 2.1 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
توان کلي ساب ووفر 20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

»65MU8995» از تلویزیون‌های هوشمند و خمیده‌ی «سامسونگ» است. طراحی ظریف و بسیار زیبا، صفحه‌نمایش خمیده و کیفیت تصویر 4K از ویژگی‌های بسیار مهم این تلویزیون هستند؛ البته پشتیبانی از HDR هم جزو مشخصات کاربردی این تلویزیون محسوب می‌شود. طراحی آن متفاوت و جذاب است و می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند. ابعاد 65اینچی آن برای سالن‌های بزرگ مناسب است و بینندگان می‌توانند به‌راحتی از زوایای گسترده‌ به صفحه‌نمایش نگاه کنند. کیفیت تصویر آن 4K است و با نمایش تصویری بسیار باکیفیت می‌تواند کوچک‌ترین جزئیات تصویر را برایتان نمایان کند؛ البته برای بهره‌مندی از کیفیت تصویر این تلویزیون و تمامی تلویزیون‌های 4K باید فایل پرحجم و باکیفیتی تهیه کنید. قابلیت HDR تعبیه‌شده در این تلویزیون هم باعث می‌شد، طیف رنگی و درخشندگی تصویر بیشتری دریافت کنید. صدای تولیدشده از این تلویزیون نیز قدرت نسبتا زیادی دارد. این مدل به کمک ساب‌ووفر تعبیه‌شده در آن قادر است درمجموع 40 وات صدا تولید کند که این میزان، نیاز اکثر کاربران را برآورده می‌کند و به بلندگوی جداگانه نیازی نیست. پشتیبانی این مدل از سیستم‌های صوتی رایج و پیشرفته‌، لذت‌ تماشای فیلم را دوچندان می‌کند

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


نوآوری در دل جزئیات است





HDR1000/Extreme

قدرت روشنایی «دامنه پویایی بالا» تجربه کنید. تک تک جزئیات را مشاهده کنید و از وضوح سینمایی هر صحنه لذت ببرید.

واژه HDR (High Dynamic Range) مخفف «دامنه دینامیکی بالا» است، در این تکنولوژی با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزییات در تصاویر و نزدیک ترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت برای شما قابل رویت باشد. این ویژگی که در برخی از تلویزیون های سامسونگ با بیشینه سازی کنتراست و بهبود درخشش در تصاویر، امکان مشاهده جزئی ترین اختلاف رنگ ها را میسر می سازد.





وضوح خیره‌کننده UHD 4K

جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های Full HD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد. با تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تاکنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.







رنگ کریستالی پویا

با رنگ‌های کاملاً شفاف و شادابی پویا صحنه کاملی از زندگی را مشاهده کنید. برای شگفت‌زده شدن آماده شوید.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سامسونگ برای این تلویزیون رده‌بالا خود در نظر گرفته است رنگ کریستالی پویا (Dynamic Crystal Colour) است. این ویژگی مکمل HDR است و رنگ‌های تصویر را با شفافیت و وضوح بیشتری نمایش می‌دهد. با مقایسه‌ی تصویر این تلویزیون با سایر مدل‌ها متوجه تفاوت آن می‌شوید. تصویرهایی که در این تلویزیون دیده می‌شود بسیار پویاتر و زنده‌تر هستند. درواقع این ویژگی نور بیشتری را به تصویر اضافه می‌کند تا رنگ‌ها به صورت دقیق‌تر و شفاف‌تری به نمایش گذاشته شوند. قرار گرفتن Dynamic Crystal Colour و HDR درکنار یکدیگر غلظت رنگ و نور تصویر را تعدیل کرده و تصویری بسیار مطلوب به نمایش می‌گذارد.






افزایش میدان دید

تلویزیون های Curved سامسونگ با توجه به سایز تلویزیون دارای شعاع انحنای متفاوت می باشند که این خود باعث می شود تا میزان انحنای تلویزیون های سامسونگ بهینه ترین میزان انحنا در میان تلویزیون های موجود در بازار باشد.







سرعت حرکتی 240

بدون اینکه صفحه تار شود از محتوای اکشن سریع و روان لذت ببرید. سرعت حرکتی 240 به محتوای ورزشی و پرتحرک جان می‌بخشد.





Precision Black (رنگ مشکی عمیق)

با ویژگی «Precision Black» رنگ‌های سیاه غنی‌تر و همچنین رنگ‌های سفید روشن‌تر را تجربه کنید. کنتراست قوی و فناوری کاهش موضعی نور باعث می‌شوند صحنه‌ها واضح و دقیق باشند

ویژگی «Precision Black» به گونه ای است که از بازتاب نور چراغ‌ها یا اجسام محیط بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون جلوگیری می‌شود. با وجود این قابلیت دیگر نیازی به تاریک کردن کامل اتاق یا کشیدن پرده پنجره‌ها ندارید. تصویر تلویزیون بدون مشاهده بازتاب اجسام اطراف در تصویر دیده می‌شود. در واقع بدون مزاحمت و در تمام ساعت‌های شبانه‌روز می‌توانید تجربه سینمایی منحصربه‌فردی را در خانه‌تان داشته باشید. با ویژگی رنگ مشکی عمیق، رنگ‌های سیاه غنی‌تر و همچنین رنگ‌های سفید روشن‌تر را تجربه کنید. کنتراست قوی و فناوری کاهش موضعی نور باعث می‌شوند صحنه‌ها واضح و دقیق باشند.





Peak Illuminator (بیشترین میزان روشنایی)

ویژگی Peak Illuminator (بیشترین میزان روشنایی) قسمت‌های روشن، حتی در صحنه‌های تاریک هم روشن‌تر شوند. با همین افزایش اضافی روشنایی در هر صحنه از تصاویر شگفت‌انگیز لذت ببرید.





مرتب و ساده

با مرتب کردن همه آن سیم‌های مزاحم در قسمت پشت دستگاه، لذت تماشای تلویزیون را به حداکثر برسانید. با «راهکار سیم مرتب» و قابلیت «تک اتصال» همه چیز مرتب و ساده شده است.





راهکار سیم مرتب

سامسونگ با ویژگی Clean Cable Solution به شما این امکان را می دهد تا تمام کابل ها را با نظم خاصی مدیریت کنید، بدنه پشتی بسیار ظریف و باریک این ال ای دی 65 اینچی به خوبی تمام سیم ها را داخل خود پنهان می کند.




واسطه اتصال (One Connect)

به‌لطف جعبه «تک اتصال» (One Connect) همه دستگاه‌ها را به‌آسانی وصل کنید. بدین ترتیب شما از نمایی عاری از هرگونه به‌هم‌ریختگی بهره‌مند می‌شوید که لذت دیداری شما را دو چندان می‌کند.





طراحی 360 درجه‌ای

جذاب از تمامی زوایا. طراحی 360 درجه‌ای این تلویزیون به‌واسطه طراحی قاب مینیمالیستی و نمای پشتی مرتب خود، چه در حالت روشن چه در حالت خاموش، با دکور هر اتاقی به‌طور عالی ترکیب می‌شود.





دارای انحنای زیبا

از زیبایی طراحی منحنی لذت ببرید. این تلویزیون چه در حالت روشن چه در حالت خاموش، از آنجا که از طبیعت الگوبرداری کرده، زیبایی نابی را در خود جای داده است.




طراحی بی‌مرز

به تجربه دیداری فراگیر و شگفت‌انگیز آری بگویید. طراحی باریک و بدون قاب از 3 طرف باعث می‌شود هر صحنه جذاب و مهیج باشد.





نمای پشتی زیبا و چشم‌نواز

با نمای صاف و بی‌نقص از پشت و طراحی باریک و یکپارچه که جلوه‌ای از زیبایی و ظرافت مینیمالیستی را در معرض نمایش می‌گذارد، کمال زیبایی و آراستگی را از تمام زوایا مشاهده کنید.





سرعت بالاتر، عملکرد قوی‌تر

پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما تعبیه شده است سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد، به طوری که به دستورات و برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله واکنش می‌دهد. سرعت پردازش بالای تلویزیون های سامسونگ امکان تماشای دو محتوای هم زمان را از طریق Multi-link Screen ممکن می سازد





کنترل از راه دور چندمنظوره

نهایت کنترل را در دستان خود داشته باشید. کنترل همه دستگاه‌های متصل را تنها با کنترل از راه دور چندمنظوره در دست بگیرید. به لطف قابلیت کنترل صوتی دیگر مجبور نیستید بین کانال‌های تلویزیونی بگردید.





اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.




اسمارت هاب

همه چیز را یک جا ببینید. رابط کاربری One depth محتوای متنوع را در یک صفحه برای شما جمع می‌کند. به آسانی به ارائه‌دهندگان محتوا دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه در آن غوطه‌ور شوید تصاویر بندانگشتی آنها را بررسی کنید.






تشخیص خودکار

همه دستگاه‌های متصل خود را سریعتر پیدا و شناسایی کنید. تلویزیون QLED سامسونگ به‌طور خودکار نام دستگاه‌ها را نمایش می‎‌دهد و انتخاب ورودی را به غایت آسان می‌نماید.















برچسب ها: تلویزیون سامسونگ" , خرید تلویزیون" , فروش تلویزیون" , تلویزیون 65 اینچ سامسونگ" , تلویزیون MU8995" , تلویزیون سامسونگ مدل MU8995" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
Motion Rate240
سيستم صوتي 2.1 کاناله
توان خروجي کلي صدا 40 وات
توان کلي ساب ووفر 20 وات
استانداردهاي صوتي Dolby Digital Plus¡ DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌اي
اپليکيشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه USB سه عدد USB 2.0
درگاه HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه29.1 × 91.3 × 144.1 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه 25.5 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها- - - -
videoموتور ارتقادهنده UHD
خمیدگی تصویر: 4200R
قابلیت افزایش عمق خودکار
دارای قابلیت Auto Motion Plus
Precision Black (دقیق‌سازی سیاه)
Dynamic Crystal Color
نسبت کنتراست پویا مگا کنتراست
(High Dynamic Range) HDR 1000
audioDolby Digital Plus
DTS Codec
Blutooth Audio
otherگيرنده ديجيتال
پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
خروجي صداي ديجيتال
قابليت اتصال به ديوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر