صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55MU7995 سايز 55 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند خميده سامسونگ مدل 55MU7995 سايز 55 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
سيستم صوتي 2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 20 وات
پردازنده چهار هسته‌اي
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«55MU7995» محصولی از سری 7 سامسونگ است که برای کاربران معمولی با سالن متوسط و نسبتاً بزرگ گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت 65اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت 4K پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود با کیفیت بسیار خوب لذت ببرید؛ البته این کیفیت‌تصویر درصورتی‌که محتوای 4K به تلویزیون منتقل کنید، قابل‌استفاده است. در کنار تصویر خوب، سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود و پشتیبانی آن‌ها از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی 55MU7995 در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ تلویزیون، نوک‌مدادی تیره و نزدیک به مشکی است و بدنه تماماً فلزی طراحی شده است. این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید؛ همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای اتصال به اینترنت هم می‌توانید یکی از راه‌های Wi-Fi یا LAN را انتخاب کنید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند. 55MU7995 تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل Smart Hub، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


طراحی

تجربه دنیای متفاوت رنگ ها با تلویزیون 55 اینچی سری 7 سامسونگ

ال ای دی 55MU7995 با پشتیبانی از فناوری 4K Color Drive Pro طیف گسترده تری از رنگ ها را به نمایش می گذارد، این تلویزیون منحنی با جلوه رنگی بی نظیری که دارد، تجربه واقعی تری از تماشا برایتان رقم خواهد زد.






HDR

قدرت روشنایی «دامنه پویایی بالا» تجربه کنید. تک تک جزئیات را مشاهده کنید و از وضوح سینمایی هر صحنه لذت ببرید.

واژه HDR (High Dynamic Range) مخفف «دامنه دینامیکی بالا» است، در این تکنولوژی با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزییات در تصاویر و نزدیک ترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت برای شما قابل رویت باشد. این ویژگی که در برخی از تلویزیون های سامسونگ با بیشینه سازی کنتراست و بهبود درخشش در تصاویر، امکان مشاهده جزئی ترین اختلاف رنگ ها را میسر می سازد.





انحنای 360 درجه بی نظیر تلویزیون سری 7 سامسونگ

تلویزیون 55MU7995، با طراحی بی نظیر 360 درجه تولید شده است تا زیبایی و طراحی چشمگیر تلویزیون را نه فقط در ظاهر آن، که در بدنه پشتی نیز مشاهده کنید؛ با این طراحی می توانید تلویزیون سری 7 سامسونگ را در هر نقطه ای از خانه قرار دهید و از هر حالتی چه زمانی که بر روی دیوار قرار می گیرد و یا بر روی میز از زیبایی آن لذت ببرید.







عملکرد بی نظیر تلویزیون منحنی سری 7 سامسونگ در تمام صحنه ها

تلویزیون 55MU7995، حتی در تاریک ترین صحنه ها، جزییات را با دقت بسیار بالایی به نمایش می گذارد؛ همچنین سایه های پر رنگ سیاه، تجربه دیداری استثنایی برایتان رقم می زند.







وضوح خیره‌کننده UHD 4K

جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های Full HD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد. با تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تاکنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.







دیدن حرکات روان و بدون وقفه در تلویزیون 55MU7995

تلویزیون سامسونگ با نرخ حرکت 120، محتوای اکشن را سریع و روان تجربه کنید. از صحنه های اکشن بی وقفه نهایت لذت ببرید.







تصاویر فراگیر

تلویزیون های Curved سامسونگ با قابلیت پخش پانورامیک تصاویر در کنار تکنولوژی افزایش دهنده عمق تصویر باعث می شوند تا حس غوطه وری در تصویر به بیننده القا گردد و بیننده این حس را داشته باشد که گویی در صحنه فیلم قرار گرفته و بخشی از آن است.





افزایش میدان دید

تلویزیون های Curved سامسونگ با توجه به سایز تلویزیون دارای شعاع انحنای متفاوت می باشند که این خود باعث می شود تا میزان انحنای تلویزیون های سامسونگ بهینه ترین میزان انحنا در میان تلویزیون های موجود در بازار باشد.






اسمارت هاب


55MU7995 به Smart Hub مجهز شده است که دسترسی راحت به منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رابط هوشمند، فایل‌های تصویری بسیار گسترده و متنوعی از منابع گوناگون در تلویزیون خود داشته باشید. می‌توانید با پرداخت هزینه و عضویت در حساب‌کاربری سامسونگ از انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بهره‌مند شوید.




کنترل حرفه ای تلویزیون 55MU7995

تلویزیون منحنی سری 7 سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا به وسیله یک ریموت و بدون نیاز به تنظیمات ویژه تمام محتواها را کنترل کنید.



سرعت بالاتر، عملکرد قوی‌تر

پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما تعبیه شده است سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد، به طوری که به دستورات و برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله واکنش می‌دهد. سرعت پردازش بالای تلویزیون های سامسونگ امکان تماشای دو محتوای هم زمان را از طریق Multi-link Screen ممکن می سازد


















برچسب ها: SAMSUNG" , MU7995" , 55MU7995" , SAMSUNG MU7995" , SAMSUNG 55MU7995" , تلویزیون" , سامسونگ" , تلویزیون 55اینچ" , خرید تلویزیون" , فروش تلویزیون" , تلویزیون سامسو ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه خميده
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
Motion Rate120
سيستم صوتي 2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 20 وات
استانداردهاي صوتي Dolby Digital Plus¡ DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌اي
اپليکيشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه USB دو عدد USB 2.0
درگاه HDMI سه عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتالاپتيکال
نوع پايهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه33.4 × 78.4 × 123.2 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه18.8 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها - - - - - -
videoتکنولوژی HDR Premium
کیفیت تصویر 8 میلیون پیکسل
افزایش دهنده خودکار عمق تصویر
قابليت ارتقاء کيفيت تصوير
Mega Contrast
قابلیت Auto Motion Plus
audio Dolby Digital Plus
DTS Premium Sound 5.1
خروجی صدای اپتیکال
otherگيرنده ديجيتال
پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
قابلیت تصویر در تصویر
خاموش شدن خودکار
پشتیبانی از زیرنویس
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
پورت شبکه (LAN)
خروجي صداي ديجيتال
قابليت اتصال به ديوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر