صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند سامسونگ مدل 55MU7980 سايز 55 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند سامسونگ مدل 55MU7980 سايز 55 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
سيستم صوتي 2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«55MU7980» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برایی کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 55 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 55MU7980، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. علاوه‌براین، به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تلویزیون هوشمند سری 7 سامسونگ با کیفیت 4K UHD واقعی




وضوح با کیفیت UHD


جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های Full HD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد. با تلویزیون سامسونگ دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل است که در دنیای اصطلاحات مربوط به تلویزیون، با عبارت Ultra HD معادل می‌شود. معنای ساده‌ این عبارت این است که تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده در تصویر، چهار برابر چیزی است که در تلویزیون‌های Full HD قابل مشاهده است. در هر نمایی که تصویر برای شما به نمایش درمی‌آید، 8 میلیون پیکسل در تصویر روشن می‌شوند و دقت و وضوحی را به همراه می‌آورند که تاکنون به چشم ندیده‌اید و از یک تلویزیون انتظار ندارید.





PurColour

اکثر نمایش‌گرها تمرکزشان برای نمایش رنگ‌های اصلی است و این رنگ‌ها که شامل آبی، قرمز و زرد هستند را به صورت طبیعی و شارپ نمایش می‌دهند. PurColor اجازه می‌دهد تا فوکوس روی رنگ‌های غیراصلی مانند هم افزایش پیدا کرده و تصویری بسیار طبیعی با رنگ‌هایی شفاف به نمایش گذاشته شود. توجه داشته باشید غلیظبودن یا محوبودن بیش‌ازحد تصویر به یک اندازه تصویر را بی‌کیفیت نمایش می‌دهند. این تکنولوژی رنگ را به صورت استاندارد نمایش می‌دهد تا رنگ‌های تصویر بیش‌ازحد غلیظ یا محو نشوند.





HDR

قدرت روشنایی «دامنه پویایی بالا» تجربه کنید. تک تک جزئیات را مشاهده کنید و از وضوح سینمایی هر صحنه لذت ببرید.

واژه HDR (High Dynamic Range) مخفف «دامنه دینامیکی بالا» است، در این تکنولوژی با الگو گرفتن از ساختار چشم انسان در تنظیم نور باعث می شود بیشترین جزییات در تصاویر و نزدیک ترین حالت رنگی نزدیک به واقعیت برای شما قابل رویت باشد. این ویژگی که در برخی از تلویزیون های سامسونگ با بیشینه سازی کنتراست و بهبود درخشش در تصاویر، امکان مشاهده جزئی ترین اختلاف رنگ ها را میسر می سازد.





UHD Dimming (تنظیم نقطه ای نور UHD)

فناوری UHD Dimming (تنظیم نقطه ای نور UHD) صفحه نمایش را به چندین بلوک تقسیم می‌کند تا رنگ، وضوح و سطوح رنگ مشکی غنی و سفید خالص بهینه‌سازی شود.





طراحی باریک

این تلویزیون به‌قدری آراسته و زیباست که آن را هرجا قرار دهید مرتب جلوه می‌کند و حس خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.





اسمارت هاب

همه چیز را یک جا ببینید. رابط کاربری One depth محتوای متنوع را در یک صفحه برای شما جمع می‌کند. به آسانی به ارائه‌دهندگان محتوا دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه در آن غوطه‌ور شوید تصاویر بندانگشتی آنها را بررسی کنید.




اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.




سرعت بالاتر، عملکرد قوی‌تر

پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما تعبیه شده است سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد، به طوری که به دستورات و برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله واکنش می‌دهد. سرعت پردازش بالای تلویزیون های سامسونگ امکان تماشای دو محتوای هم زمان را از طریق Multi-link Screen ممکن می سازد








برچسب ها: SAMSUNG" , MU7985" , SAMSUNG MU7985" , سامسونگ" , تلویزیون" , تلوزیون سامسونگ" , خرید تلویزیون" , فروش تلویزیون" , تلویزیون 55اینچ" , تلویزیون سامسون ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصويرUltra HD - 4K 2160 × 3840
Motion Rate100
سيستم صوتي 2 کاناله
توان خروجي کلي صدا 20 وات
استانداردهاي صوتي Dolby Digital Plus، DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌اي
اپليکيشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه USB دو عدد USB 2.0
درگاه HDMI سه عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه31 × 78.8 × 124.2 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه16.5 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها- - - - - -
videoقابليت ارتقاء کيفيت تصوير
PQI برابر با عدد 1300
HDR (High Dynamic Range)
PurColor
Contrast Enhancer
Auto Motion Plus
UHD Dimming (تعدیل نور UHD)
مگا کنتراست
ارتقادهنده UHD
audioDolby Digital Plus
DTS Codec
otherمرورگر اينترنت
گيرنده ديجيتال
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
خروجي صداي ديجيتال
پورت شبکه (LAN)
قابليت اتصال به ديوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر