2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55M6975 سایز 55 اینچ


مشخصات اصلی


سایز صفحه 55 اینچ
تکنولوژی صفحه LED
نوع صفحه خمیده
کیفیت تصویر Full HD 1080 × 1920
سیستم صوتی 2 کاناله
توان خروجی کلی صدا 20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«55M6975» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. در کنار تصویر خوب، سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی 55M6975 به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، نقره‌ای‌رنگ طراحی شده است. 55M6975 تلویزیونی هوشمند است که به ‌لطف سیستم‌عامل Smart Hub، امکانات بسیار متنوعی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. به ‌لطف آن جست‌وجو در اینترنت، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های فروشگاه سامسونگ میسر شده است؛ همچنین این مدل به گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که شما را از تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. در کنار امکانات نام‌برده‌شده، کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت‌های DLNA و Mirroring، تصویر درحال‌پخش از تلویزیون را با موبایل یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی به‌ اشتراک بگذارند.این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



تجربه‌ای پربار از تماشای تلویزیون






نمای فوق واضح

ویژگی «نمایش فوق واضح»، با تحلیل محتوای اصلی شما به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر و اعوجاج کمتر ارائه می‌دهد. از تصویر واضح لذت ببرید





ارتقادهنده خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer)

تجربه دیداری فراگیر را در سطحی دیگر تجربه کنید. ویژگی «ارتقادهنده خودکار عمق» سطوح کنتراست چندلایه را برای حس ارتقایافته‌ای از عمق تصویر تنظیم می‌کند.



Micro Dimming Pro (تنظیم نقطه ای نور)

رنگ و جزئیات سایه را تجربه کنید. ویژگی «تنظیم نقطه ای نور» Micro Dimming Pro)، با تقسیم کردن صفحه نمایش به چندین قسمت، هر یک از این بخش‌ها را به منظور ایجاد رنگ‌های مشکی غنی‌تر و سفید خالص‌تر تجزیه و تحلیل می‌کند.




PurColour

به‌واسطه فناوری PurColour، رنگ طبیعی را تجربه کنید. در اعماق سرگرمی تلویزیونی خود غرق شوید و رنگ‌های طبیعت را به‌صورت ریز و دقیق مشاهده کنید.




طراحی منحنی فراگیر

با طراحی منحنی، از تجربه دیداری بهتری بهره‌مند شوید. به واسطه میدان دید وسیع‌تر و همچنین فاصله دید یکنواخت، این احساس را خواهید داشت که درست در وسط فعل و انفعالات تصویر هستید.




کنترل از راه دور چندمنظوره

نهایت کنترل را در دستان خود داشته باشید. کنترل همه دستگاه‌های متصل را تنها با کنترل از راه دور چندمنظوره در دست بگیرید. به لطف قابلیت کنترل صوتی دیگر مجبور نیستید بین کانال‌های تلویزیونی بگردید.





اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.




اسمارت هاب

همه چیز را یک جا ببینید. رابط کاربری One depth محتوای متنوع را در یک صفحه برای شما جمع می‌کند. به آسانی به ارائه‌دهندگان محتوا دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه در آن غوطه‌ور شوید تصاویر بندانگشتی آنها را بررسی کنید.




تشخیص خودکار

همه دستگاه‌های متصل خود را سریعتر پیدا و شناسایی کنید. تلویزیون QLED سامسونگ به‌طور خودکار نام دستگاه‌ها را نمایش می‎‌دهد و انتخاب ورودی را به غایت آسان می‌نماید.




وصل شوید و فیلم به اشتراک بگذارید

سرگرمی و رسانه‌های مورد علاقه خود را به تلویزیون خود وصل کنید - تماشای فیلم، پخش موسیقی، یا مشاهده عکس از طریق اتصال USB.







برچسب ها: samsung" , mu6975" , تلویزیون" , سامسونگ" , تلویزیون سامسونگ" , تلویزیون 55اینچ: , samsung mu6975" , تلویزیون سامسونگ مدل mu6975" ,

مشخصات فنی


سایز صفحه 55 اینچ
تکنولوژی صفحه LED
نوع صفحه خمیده
کیفیت تصویر Full HD 1080 × 1920
سیستم صوتی 2 کاناله
توان خروجی کلی صدا 20 وات
استانداردهای صوتی Dolby Digital , DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌ای
اپلیکیشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه USBدو عدد USB 2.0
درگاه HDMI سه عدد
کامپوزیت (Composite) یک عدد
کامپوننت (Component) یک عدد
نوع پایهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه29.3 × 78.8 × 124 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه17.1 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها - - - - -
videoWide Color Enhancer ‎(Plus)‎
Auto Motion Plus
PurColor
مگا کنتراست
خمیدگی تصویر: 4200R
مجهز به موتور تصویر HyperReal
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
audioDolby Digital Plus
Blutooth Audio
DTS Codec
otherپشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)
پشتیبانی از زیرنویس
مرورگر اینترنت
گیرنده دیجیتال
خروجی صدای دیجیتال
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
قابلیت اتصال به دیوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر