صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55M6970 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55M6970 سایز 55 اینچ


مشخصات اصلی


سایز صفحه 55 اینچ
تکنولوژی صفحه LED
نوع صفحه تخت
کیفیت تصویرFull HD 1080 × 1920
سیستم صوتی 2 کاناله
توان خروجی کلی صدا 20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«55M6970» محصولی با طراحی متفاوت و جذاب از «سامسونگ» است. صفحه‌نمایش تخت 55 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. در کنار تصویر خوب، سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید 20 وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی آن از فرمت‌های Dolby Digital و DTS باعث می‌شود که بتوانید فیلم‌ها یا فایل‌های دیگری را که به این سیستم‌های صوتی مجهز شده‌اند، در این تلویزیون به اجرا درآورید. پایه‌ی 55M6970 به‌ صورت متفاوتی طراحی شده است و در قسمت مرکزی بدنه قرار دارد. رنگ قاب تلویزیون خاکستری بوده و بخش جلویی پایه، نقره‌ای‌رنگ طراحی شده است. این تلویزیون دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد که اتصالات موردنیاز کاربران را ممکن می‌سازد. می‌توانید در فلش‌مموری خود فیلم یا سریال موردعلاقه‌تان را ذخیره کنید و پس از اتصالش به تلویزیون، از آن بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید سایر پخش‌کننده‌های دیجیتالی را از پورت HDMI به آن متصل کرده و تصاویر باکیفیتی داشته باشید. برای اتصال به اینترنت هم می‌توانید یکی از دو راه Wi-Fi و LAN را انتخاب کنید. برای افرادی که سیستم‌صوتی خانگی دارند، خروجی اپتیکال در نظر گرفته شده است تا بتوانند از صدایی واضح‌تر بهره‌مند شوند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تجربه‌ای پربار از تماشای تلویزیون




نمایش فوق واضح

ویژگی «نمایش فوق واضح»، با تحلیل محتوای اصلی شما به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر و اعوجاج کمتر ارائه می‌دهد. از تصویر واضح لذت ببرید




ارتقادهنده کنتراست

تصاویر را با عمق بیشتر مشاهده کنید. ویژگی «ارتقادهنده کنتراست»، با اعمال سطوح متفاوت عمق تصویر به قسمت‌های مختلف صفحه نمایش، به تصاویر مسطح و دو بعدی زندگی می‌بخشند.




Micro Dimming Pro (تنظیم نقطه ای نور)

رنگ و جزئیات سایه را تجربه کنید. ویژگی «تنظیم نقطه ای نور» Micro Dimming Pro)، با تقسیم کردن صفحه نمایش به چندین قسمت، هر یک از این بخش‌ها را به منظور ایجاد رنگ‌های مشکی غنی‌تر و سفید خالص‌تر تجزیه و تحلیل می‌کند.




PurColour

به‌واسطه فناوری PurColour، رنگ طبیعی را تجربه کنید. در اعماق سرگرمی تلویزیونی خود غرق شوید و رنگ‌های طبیعت را به‌صورت ریز و دقیق مشاهده کنید.



طراحی باریک

این تلویزیون به‌قدری آراسته و زیباست که آن را هرجا قرار دهید مرتب جلوه می‌کند و حس خوبی را برایتان به ارمغان می‌آورد.




کنترل از راه دور چندمنظوره

نهایت کنترل را در دستان خود داشته باشید. کنترل همه دستگاه‌های متصل را تنها با کنترل از راه دور چندمنظوره در دست بگیرید. به لطف قابلیت کنترل صوتی دیگر مجبور نیستید بین کانال‌های تلویزیونی بگردید.




اسمارت ویو

کافی است تلفن همراه خود را به صفحه نمایش بزرگتان وصل کنید و از همه محتوای خود لذت ببرید. همچنین به‌واسطه برنامه «اسمارت ویو» (Smart View) می‌توانید همه چیز را از طریق تلفن همراهتان به‌صورت بی‌وقفه کنترل کنید.




اسمارت هاب

همه چیز را یک جا ببینید. رابط کاربری One depth محتوای متنوع را در یک صفحه برای شما جمع می‌کند. به آسانی به ارائه‌دهندگان محتوا دسترسی داشته باشید و قبل از اینکه در آن غوطه‌ور شوید تصاویر بندانگشتی آنها را بررسی کنید.





تشخیص خودکار

همه دستگاه‌های متصل خود را سریعتر پیدا و شناسایی کنید. تلویزیون QLED سامسونگ به‌طور خودکار نام دستگاه‌ها را نمایش می‎‌دهد و انتخاب ورودی را به غایت آسان می‌نماید.



وصل شوید و فیلم به اشتراک بگذارید

سرگرمی و رسانه‌های مورد علاقه خود را به تلویزیون خود وصل کنید - تماشای فیلم، پخش موسیقی، یا مشاهده عکس از طریق اتصال USB.
























برچسب ها: SAMSUNG" , M6970" , SAMSUNG M6970" , SAMSUNG 55M6970" , 55M6970" , تلویزیون" , سامسونگ" , تلویزیون سامسونگ" , تلویزیون 55اینچ" , تلویزیون سامسونگ مدل M6970" ,

مشخصات فنی


سایز صفحه 55 اینچ
تکنولوژی صفحه LED
نوع صفحه تخت
کیفیت تصویرFull HD 1080 × 1920
Motion Rate120
سیستم صوتی 2 کاناله
توان خروجی کلی صدا 20 وات
استانداردهای صوتی Dolby Digital , DTS
نوع رابط هوشمند Smart Hub
پردازنده چهار هسته‌ای
اپليکيشنقابل نصب
بازيقابل نصب
درگاه HDMI سه عدد
درگاه USBدو عدد USB 2.0
کامپوزیت (Composite) یک عدد
کامپوننت (Component) یک عدد
نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکال
نوع پایهروميزي
ابعاد تلویزیون با پایه29.3 × 78.6 × 124.1 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه17.6 کیلوگرم
ساير ويژگي‌ها - - - - -
videoAuto Motion Plus
PurColor
مگا کنتراست
Contrast Enhancer
Wide Color Enhancer ‎(Plus)‎
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
مجهز به موتور تصویر HyperReal
audioDolby Digital Plus
DTS Codec
Blutooth Audio
otherپشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)
پشتیبانی از EPG
پشتیبانی از زیرنویس
مرورگر اینترنت
گیرنده دیجیتال
پورت شبکه (LAN)
خروجی صدای دیجیتال
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
قابلیت اتصال به دیوار

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر