2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-G105SW

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-G105SW


مشخصات اصلی


دور موتور1400 دور در دقیقه
مصرف انرژی+++A
مجهز به قابلیت شستشوی بی صدادارد
قابلیت شستشو در 14 دقیقهدارد
سنسور تشخیص وزن لباسدارد
گارانتی10 سال گارانتی موتور
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباس‌شویی «ال‌جی» مدل«WM-G105D» ، با بهره‌مندی از Wi-Fi و قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل برای کنترل از راه دور و دانلود برنامه‌های شست‌وشو، یک لباس‌شویی فوق مدرن محسوب می‌شود. ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدلWM-G105D با داشتن بخارشوی و سنسور اندازه‌گیری وزن البسه، از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو ال‌جی است. ظرفیت این ماشین لباس‌شویی 10.5 کیلوگرم است و رتبه‌ی انرژی آن +++A است. این لباس‌شویی دارای پنل عریض تمام لمسی است و درب و پنل این دستگاه یکپارچه‌اند. درب این ماشین لباس‌شویی از جلو به سمت چپ باز می‌شود و سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه است. این دستگاه لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم دارد. ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدل WM-G105D دارای 15 برنامه‌ی شست‌وشو است و چون مجهز به صفحه‌نمایش است، کلیه‌ی عملیات، مرحله‌به‌مرحله در پنل دستگاه نمایش داده می‌شود. یک قابلیت منحصربه‌فرد این لباس‌شویی، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است. با فشار دادنAdd Item در زمان کار دستگاه می‌توان به آن لباس اضافه کرد. این قابلیت در مرحله‌ی بخار شو (True Steam) هم وجود دارد. این دستگاه همچنین با دارا بودن قفل کودک از ایمنی بالایی برخوردار است. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع 30 دقیقه‌ای Allergy Care ، که برنامه‌ی شست‌وشوی ضد آلرژی است و برنامه‌ی Motion6 که شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی است، در منوی این ماشین لباس‌شویی گنجانده‌شده‌اند. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم خشک‌کن سریع و کم‌مصرف است. ظرفیت خشک‌کن آن 7 کیلوگرم است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه مدل WM-G105D با دیگ 10.5کیلوگرمی ظرفیتی بیشتر از حد متوسط دارد و گنجایش حالت خشک‌کن آن 7 کیلوگرم است. قطر دهانه‌ی بزرگ دستگاه دسترسی به دیگ را آسان کرده است و با درِ بزرگ شیشه‌ای پوشانده شده است. درِ دستگاه هیچ قاب یا دستگیره‌ای ندارد و برای بازکردن آن کافی است سمت راست در را فشار دهید. پس حتی اگر دست‌هایتان با سبد لباس‌ها پر باشد، می‌توانید با یک فشار کوچک در را باز کنید. علاوه بر این، قرارگیری دکمه‌های تنظیمات روی در، باعث زیبایی هر چه بیشتر دستگاه شده است. برای کنترل تنظیمات لباس‌شویی، پنل LED تمام‌لمسی در نظر گرفته شده است.


موتور بدون تسمه

موتورهای بدون تسمه‌ صدا و لرزش کمتری تولید کرده و به مصرف انرژی کمتر دستگاه کمک می‌کنند.

ال‌جی با به کارگرفتن موتورهای بدون تسمه در لباس‌شویی‌های خود توانسته است عملکرد بسیار بهینه‌تری را نسبت به قبل رقم بزند. در موتورهای دایرکت درایو قطعات داخلی اصطکاک کمتری دارند و به این ترتیب دوام قطعات بیشتر است. مزیت اصلی موتورهای بدون تسمه تولید صدا و لرزش کمتر در حین کارکرد لباس‌شویی است که معضلی اساسی در مدل‌های قدیمی‌تر ماشین لباس‌شویی محسوب می‌شد. به علاوه با کمترشدن قطعات داخلی لباس‌شویی، مصرف انرژی دستگاه هم کمتر می‌شود و در نتیجه کارکرد آن بهینه‌تر است.


6MOTION

ال‌جی با معرفی تکنولوژی 6Motion تلاش کرده است عملکرد لباس‌شویی‌های خود را به شست‌وشوی دستی مشابه کند. به این ترتیب با طراحی شش حالت حرکتی مختلف برای دیگ لباس‌شویی شست‌وشو تا حد امکان به حالت دستی نزدیک شده است. این تکنولوژی شامل حرکت‌های غلتاندن، پیچاندن و چرخاندن برای شست‌وشوی ملایم و حرکت‌های پله‌ای، فیلتراسیون و ساییدن برای شست‌‌وشوی قوی می‌شود. با ترکیب این حرکات عملیات شست‌وشو به شیوه‌ی بهینه انجام شده و کمترین آسیب ممکن به بافت لباس می‌رسد.


تکنولوژی بخار

تکنولوژی TrueSteam برای رفع مواد حساسیت‌زا ایدئال است و بدون مصرف مواد شیمیایی لباس‌ها را تمیز می‌کند.

استفاده از مواد شوینده‌ و ترکیبات شیمیایی می‌تواند برای افراد حساس، نوزادان و کودکان ایجاد آلرژی کند. شست‌وشوی با بخار راه‌حلی کاربردی برای رفع مواد آلرژی‌زا از سطح البسه است که در این دستگاه هم از آن استفاده شده است.

ال‌جی در لباس‌شویی‌های پیشرفته‌تر خود از فناوری بخار TrueSteam استفاده کرده که می‌تواند مواد حساسیت‌زا را تا 99.9 درصد از بین ببرد. به این ترتیب با نفوذ جریان قوی بخار به بافت پارچه، آلودگی و مواد آلرژی‌زا تقریبا به طور کامل حذف می‌شوند. کار با بخار این مزیت را دارد که چروک بسیار کمتری روی لباس‎‌ها ایجاد می‎‌کند و موجب نرمی آن‌ها هم می‌شود.



اضافه کردن لباس حین شستشو

اگر بعد از روشن‌کردن دستگاه متوجه شوید که فراموش کرده‌اید پیراهن محبوبتان را در ماشین بیندازید چه می‌کنید؟ در مدل‌های قدیمی‌تر چاره‌ای نبود جز اینکه منتظر پایان چرخه‌ی شست‌وشو شوید و بعد یک بار دیگر دستگاه را روشن کنید. این موضوع هم باعث هدررفت انرژی می‌شد و هم وقت زیادی می‌گرفت.

ویژگی افزودن لباس قابلیت پرطرفداری است که برای حل این مساله در بعضی مدل‌های پیشرفته‌تر به کار می‌رود. با وجود این امکان دیگران نگرانی از بابت لباس‌های جامانده نخواهید داشت و با توقف عملکرد دستگاه و افزودن لباس جامانده همه‌چیز به ختم به خیر خواهد شد. کافی است با فشردن دکمه‌ی Add Item عملکرد دستگاه را متوقف کرده و لباس جامانده را پیش دوستان دیگرش بگذارید.



برچسب ها: لباسشویی" , LG" , WM-G105" , 10.5" ,

مشخصات فنی


نوع مخزن درب از جلو
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقيقه
لوله ورودي آب سرد و گرمدارد
صفحه نمايشدارد
توضيحات صفحه نمايشLED
ظرفيت ديگ 10.5 کيلوگرم
ابعاد 850 × 640 × 600 ميلي‌متر
رتبه انرژي+++A
قابليت اضافه کردن لباس حين کاردارد
بخارشودارد
سيستم بخارشوي LG True Steam
تعداد برنامه هاي شست و شو 15 عدد
قفل کودکدارد
ساير ويژگي‌ها نسل جدید موتورهای دایرکت درایو ™INVERTER DIRECT DRIVE
قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو با دکمه Add Item
دارای برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای Quick 30
قابلیت ضد آلرژی با استفاده از برنامه Allergy Care
برنامه‌ی Motion6 شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی
دارای پنل عریض تمام لمسی
سنسور اندازه‌گیری وزن البسه
قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل برای کنترل از راه دور و دانلود برنامه‌های شست‌وشو
مجهز به Wi-Fi
مجهز به سیستم خشک‌کن سریع و کم‌مصرف ECO Hybrid TurboDry
مجهز به سیستم شست‌وشوی سریع TurboWash
مصرف انرژی A+++ -40% بر مبنای استاندارد اروپا
ظرفیت خشک‌کن: 7 کیلوگرم

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر