صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-L1055CW

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-L1055CW


مشخصات اصلی


ظرفیت شستشو10.5 کیلو گرم
رده مصرف انرژی %40- / +++A
قابليت اضافه کردن لباس حين کارندارد
سيستم بخارشوي LG True Steam
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباسشویی «ال‌جی» مدل « WM-L1055C » با ظرفیت 10.5 کیلوگرم از کارآمدترین لباسشویی‌های تولید LG است. در پشت ظاهر زیبای این ماشین لباسشویی، تکنولوژی به‌روز و با راندمان زیاد قرار دارد تا جایی‌که رده‌ی مصرف انرژی آن A+++ تعیین ‌شده است. ظرفیت زیاد این ماشین شست‌وشوی میزان زیادی البسه و پارچه را ممکن می‌سازد. دهانه‌ی بسیار عریض مدل WM-L1055C این امکان را به مصرف‌کننده می‌دهد تا البسه‌ی حجیم، پارچه‌های بزرگ و حتی لحاف را در آن به‌راحتی جای دهد. پنل کنترلی ماشین لباسشویی ال‌جی مدل WM-L1055C در جلوی آن قرار گرفته و صفحه‌ی ال ای دی تمام لمسی است. کارکردن با این پنل بسیار راحت است. سیستم بخارشوی LG True Steam در این مدل تعبیه ‌شده است تا بخارشوکردن البسه ممکن شود. برنامه‌های شست‌وشوی متنوعی از پیش تعیین ‌شده است که انتخاب‌های اضافی و شخصی نیز می‌تواند به آن اضافه شود. حسگر تشخیص وزن لباس قابلیتی جالب اضافه می‌کند. در مدل‌های قدیمی، ماشین لباسشویی‌ها برای عملکرد بهتر باید با ظرفیت کامل فعالیت می‌کردند و درنتیجه برای تامین ظرفیت کامل ماشین لباسشویی ممکن بود چندین‌روز زمان لازم باشد؛ ولی با این حسگر، هر مقدار لباس که وارد ماشین شود، براساس وزن و میزان لباس شست‌وشو انجام می‌شود. موتور بدون تسمه در این دستگاه علاوه‌بر افزایش راندمان و طول عمر بیشتر، باعث کاهش چشمگیر صدا می‌شود. ال‌جی بار دیگر با عرضه‌ی یکی از محصولات باکیفیت خود در بازار لوازم‌خانگی برقی، طرفداران خود را راضی نگه ‌داشته و مانند سال‌های گذشته به موفقیت‌های روزافزون خود اضافه کرده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شستشو و خشک کن در یک دستگاه!

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی همراه با خشک‌کن با طراحی و کارکرد ساده، در راستای آسان‌تر کردن زندگی شما ساخته‌شده است.

با وجود این ماشین‌ لباسشویی،علاوه بر اینکه در وقت و فضای خانه شما صرفه‌جویی شده از لباس‌ها به خوبی مراقبت می‌گردد.


کاهش 99.9 درصدی آلرژن‌ها با فناوری
™TrueSteam

ترکیب 3 فناوری یکجا در ™TrueSteam

1)قابلیت «ضد آلرژی» تا 99.9 درصد از آلرژن‌های لباس را از بین می‌برد و باکتری‌ها را می‌کشد. 2) قابلیت «بخارشوی» چروک و بوی نامطبوع لباس‌ها را از بین می‌برد . 3) قابلیت «نرم‌کننده با بخار» از مواد شیمیایی استفاده نکرده و فقط از بخار استفاده می‌کند. ایده آل برای لباس بچه و افرادی که پوستشان حساس است.



شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6MOTION

با انتخاب یک برنامه شستشو، فناوری گشتاور مستقیم 6 حرکتی دیگ لباس را در جهات متعدد حرکت می‌دهد و ضمن ایجاد پاکیزگی عالی در لباس‌ها، از بافت لباس‌ها به‌خوبی مراقبت می‌کند.


لرزش کمتر، صدای کمتر

ال‌جی همه ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.


کنترل لمسی

صفحه کنترل لمسی طراحی شیک و یکدستی را به نمایش می‌گذارد که شمه‌ای از حس مدرنیته را به خانه‌تان می‌بخشد. در تمامی مدل‌های این خط تولید از پنل کاملاً لمسی استفاده‌شده که برای داشتن دید بهتر، به آن زاویه داده‌شده است.



قابلیت افزودن برنامه شستشوی مورد نظر از طریق NFC

قابلیت Tag On امکان دانلود برنامه‌های جدید شستشو را بر روی تلفن هوشمند به کاربران می‌دهد. از طریق NFC تلفنتان را بر روی علامت Tag On بزنید تا برنامه روی ماشین نصب شود.




برچسب ها: لباسشویی" , LG" , WM-L1055C" , "1055C ,

مشخصات فنی


نوع مخزن درب از جلو
ظرفیت شستشو10/5 کیلوگرم
رده مصرف انرژی %40- / +++A
نوع درب مشکی دور استیل
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
تعداد برنامه شستشو14
ابعاد600x610x850 میلی‌متر
قابليت اضافه کردن لباس حين کارندارد
سيستم بخارشوي LG True Steam
ساير ويژگي‌ها:مجهز به 6 حرکت شستشو
شستشو با بخار
قاببلیت ضد آلرژی
سیستم عیب یابی هوشمند
سنسور تشخیص وزن لباس
شستشوی سریع در 30 دقیقه
خشک کن 100 درصد
موتور اینورتر بدون تسمه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر