2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
بخاری نیک کالا مدل M9

بخاری نیک کالا مدل M9


مشخصات اصلی


طول 640 میلی متر
عرض 275 میلی متر
ارتفاع 685 میلی متر
وزن 22.7 کیلوگرم
رده انرژیE
سایر مشخصات: دارای شیشه سکوریت برنزی
دارای گاورنر (تنظیم فشار گاز ورودی)
دارای ترموکوپل
دارای ODS (سیستم کنترل اکسیژن)
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

بخاری نیک کالا مدل ایده‌آل MN9

بخاری نیک کالا مدل ایده‌آل MN9 یکی از محصولات نیک ‌کالا که حداکثر ظرفیت حرارتی آن 6500 کیلوکالری بر ساعت است. شرکت صنعتی نیک‌کالا بیش از 50 سال است که در تولید، توزیع و صادرات انواع بخاری، اجاق گاز و ... سابقه دارد. این شرکت یکی از تولید‌کنندگان بزرگ و مجهز انواع بخاری در خاورمیانه است.

این بخاری دودکش دار نیک‌کالا ایده‌آل دارای استاندار‌های ملی ایران و استاندارد CE اروپا و استاندارد TSE بوده که عملکرد و کارایی این بخاری را تضمین می‌کنند.

بخاری که یکی از ضروری‌ترین لوازم منزل در فصول سرد می‌باشد باید در انتخاب آن دقت زیادی کنید که نسبت به محیط که دارید یک انتخاب صحیح داشته باشید. در بازار چند نوع بخاری وجود دارد که شامل بخاری گازی و برقی (دودکش دار، بدون دودکش، دیواری و زمینی) می‌باشد.

برای استفاده برای منازل بهتر است از بخاری دودکش‌ دار استفاده کنید چون ایمنی بیشتری نسبت به بخاری‌های بدون دودکش‌دار دارند. بخاری‌های بدون دودکش بیشتر مناسب محیط‌های باز و محل کار و ... می‌باشد. همچنین مزیت برتر این بخاری‌ها نسبت به بخار‌های دودکش‌دار این است که گرمای حاصل از احتراق صد در صد به محیط نفوذ کرده و این در صورتی که بخاری‌های دودکش‌دار 30 درصد گرمایش خود را از طریق لوله از دست خواهند داد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ویژگی و امکانات بخاری گازی نیک‌کالا ایده‌آل MN9

یکی از بهترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های بخاری نیک کالا مدل MN9 این است مجهز به سنسور تشخیص میزان اکسیژن محیط است. عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که اگر درصد اکسیژن محیط کاهش یابد بخاری به طور خودکار خاموش شده و تا تهویه کامل محیط، بخاری را نمی‌توان روشن نمود.

این بخاری گازسوز نیک‌کالا دارای سیستم گاورنر می‌باشد. سیستم گاورنر اگر فشار گاز ورودی بیش از حد استاندارد بود آن را تنظیم و بعد به بخاری انتقال می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این بخاری نیک کالا می‌توان به سیستم ترموکوپل آن اشاره کرد. سیستم ترموکوپل اگر شعله‌های بخاری به هر دلیلی خاموش شود، گاز ورودی به بخاری را به طور کامل قطع می‌کند.ب

قدرت حرارتی این بخاری گازی دودکش‌دار نیک کالا 6500 کیلوکالری در ساعت است که این بخاری را در ردیف B محصولات نیک کالا قرار داده است. این بدین معنی بوده که این بخاری برای محیط معتدل تا 55 مترمربع و برای محیط سرد تا 45 مترمربع و محیط خیلی سرد تا 35 مترمربع مناسب است.

محصولات نیک‌کالا دارای سیستم مکش طبیعی بوده که با نصب صحیح بخاری و دودکش و همچنین تهویه مناسب محیط به هیچ عنوان گاز منوکسیدکربن تولید نمی‌کند و گاز‌های حاصل از سوخت از طریق دودکش به طور کامل به بیرون از ساختمان هدایت می‌شود.





مشخصات فنی


طول 640 میلی متر
عرض 275 میلی متر
ارتفاع 685 میلی متر
وزن 22.7 کیلوگرم
رده انرژیE
سایر مشخصات: دارای شیشه سکوریت برنزی
دارای گاورنر (تنظیم فشار گاز ورودی)
دارای ترموکوپل
دارای ODS (سیستم کنترل اکسیژن)

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر