2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-845SW

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-845SW


مشخصات اصلی


ظرفیت شستشو8 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
تعداد برنامه شستشو14
موجود در رنگ های:سفید (WM-845SW)
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباس‌شویی مدل «WM-845» از محصولات شرکت به نام «ال‌جی» است. دیگ هشت کیلوگرمی دستگاه آن را به گزینه‌ی مطلوبی برای خانواده‌های با جمعیت متوسط تبدیل کرده است. با وجود برنامه‌های شستوشوی متنوع می‌توانید هر لباسی را به بهترین شکل و با کمترین آسیب به بافت پارچه شست‌وشو دهید. تعداد برنامه‌های دستگاه به 14 عدد می‌رسد که البته می‌توان 11 برنامه‌ی انتخابی هم دانلود و به آن اضافه کرد. دانلود برنامه‌ها از طریق تکنولوژی NFC و به کمک تلفن هوشمند انجام می‌شود. برای تنظیم برنامه‌ی شست‌وشو کافی است از دکمه‌ی ولومی بزرگ دستگاه استفاده کنید. پنل دیجیتال لباس‌شویی کاملا لمسی بوده و کار با آن راحت است. به کمک قابلیت Add Item می‌توانید حتی پس از آغاز فرآیند شست‌وشو لباس‎‌های فراموش‌شده را به دیگ بیفزایید. فناوری بخار به کار رفته در دستگاه مواد آلرژی‌زا را از بافت پارچه می‌زداید و همچنین باعث می‌شود لباس‌ها کمتر چروک بخورند. به کمک حالت شست‌وشوی سریع، تنها در 14 دقیقه یک سیکل شست‌وشو کامل می‌شود. ال‌جی با در نظرگرفتن شش حالت حرکتی برای دیگ، توانسته چیزی مشابه شست‌وشوی دستی را شبیه‌سازی کند. وجود موتور بدون تسمه که ال‌جی آن را با نام موتورهای Direct Drive تولید می‌کند، علاوه بر اینکه به لرزش و صدای کمتر دستگاه کمک شایان توجهی کرده ، طول عمر لباس‌شویی را هم افزایش داده است. دستگاه مدل WM-845 از کلاس مصرف انرژی +++A بهره‌مند است و به این ترتیب کارکردی بسیار اقتصادی دارد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بدون شک داشتن لباس‌های پاکیزه و مرتب اثر زیادی در روابط روزمره و کیفیت سبک زندگی ما دارد. همین موضوع باعث‌شده شرکت‌های فعال در حوزه‌ی لوازم خانگی رقابت سنگینی در تولید ماشین لباس‌شویی‌های خود داشته باشند. این شرکت‌ها علاوه‌بر توجه به نظافت البسه، باید پارامترهای دیگری را نیز مدنظر قرار دهند تا میدان رقابت حذف نشوند. میزان مصرف انرژی، کاربری آسان، جلوگیری از آسیب دیدن الیاف در حین شست‌وشو و قابلیت برنامه‌ریزی را در این بین می‌توان از پارامترهای پراهمیت دانست. شرکت «ال‌جی» (LG) با در نظر گرفتن بسیاری از این موارد توانسته است محصولاتی باکیفیت و بسیار کاربردی عرضه کند. ماشین لباس‌شویی فوق که تحت عنوان مدل «WM-845» به بازار عرضه می‌شود دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای خرید مشتریان تبدیل کرده است.





دستگاه WM-845 ال‌جی با بهره‌مندی از ظرفیت هشت‌کیلوگرمی خود امکان شست‌وشوی حجم نسبتاً زیادی از لباس را فراهم می‌کند. به لطف تکنولوژی اینورتر، مصرف انرژی بسیار بهینه شده است. این لباس‌شویی از دستگاه‌های کم‌مصرف موجود در بازار است. این دستگاه مجهز به شش حرکت شست‌وشوی مجزا است و با ترکیب این حرکات لباس‌ها را به بهترین شکل و با کمترین آسیب تمیز می‌کند. به لطف قابلیت شست‌وشوی 14دقیقه‌ای دستگاه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه‌تری نسبت به برنامه‌های شست‌وشوی طولانی آن لباس‌ها را تحویل بگیرید. یکی دیگر از قابلیت‌های پرکاربرد این ماشین امکان عیب‌یابی هوشمند است که باعث می‌شود فهمیدن و رفع ایرادات ماشین با سرعت کمتر و سهولت بیشتری انجام شود. موتور WM-845 لرزش بسیار کمی دارد و مزاحمتی برای افراد منزل ایجاد نمی‌کند.

ارتباط این ماشین لباس‌شویی با دستگاه موبایل به‌شکل هوشمندانه‌ای از طریق NFC میسر می‌شود. با کمک این ویژگی و برنامه‌ی Tag On می‌توان برنامه‌های جدید شست‌وشو را یافته و از آن‌ها روی ماشین لباس‌شویی استفاده کنید. دهانه‌ی ورودی دیگ با قطر 51 سانتی‌متر طراحی‌شده تا دسترسی به لباس‌ها آسان باشد. ال‌جی با تعبیه‌ی دستگیره‌ی مخفی برای درِ دستگاه طراحی مینیمالیستی را به وجود آورده و یک لباس‌شویی زیبا و جذاب را تولید کرده است.






دستگاه WM-845 از برنامه‌ی ضدآلرژی (Allergy Care cycle) بهره‌مند است که با استفاده از آب و حرارت و بدون استفاده از مواد شوینده‌ی شیمیایی لباس‌ها را ضد عفونی می‌نماید و در عین حال به لباس‌های شما آسیب نمی‌زند. این کار تا 99.9 درصد باعث کاهش مواد آلرژی‌زا، مانند شوره حیوانات خانگی می‌شود که می‌توانند باعث بروز آلرژی یا مشکلات تنفسی شود.


6 حرکت شستشو:



معمولا شستشو با دست عملکردی به‌مراتب بهتر از شستشو با ماشین لباسشویی دارد. دلیل این موضوع در نوع حرکاتی نهفته است که توسط دست روی البسه انجام می‌گیرد. حرکت‌های متنوع دست موجب می‌شوند تا انتقال جرم به‌شکل بهتری انجام شود که به تمیزی بهتر البسه می‌انجامد.

شاید نام فناوری 6Motion قبل از این به گوشتان خورده باشد. ال‌جی با معرفی این تکنولوژی تلاش کرده است عملکرد لباس‌شویی‌ها و نحوه‌ی حرکت دیگ را به حالات شست‌وشوی دستی مشابه کند. به این ترتیب با طراحی شش حالت حرکتی مختلف برای دیگ لباس‌شویی شست‌وشو تا حد امکان به حالت دستی نزدیک شده است. این تکنولوژی شامل حرکت‌های غلتاندن، پیچاندن و چرخاندن برای شست‌وشوی ملایم و حرکت‌های پله‌ای، فیلتراسیون و ساییدن برای شست‌‌وشوی قوی می‌شود. با ترکیب این حرکات عملیات شست‌وشو به شیوه‌ی بهینه انجام شده و کمترین آسیب ممکن به بافت لباس می‌رسد.




حرکت پله‌ای: در این روش البسه توسط حرکت دیگ به بالاترین قسمت می‌روند و پس از آن به پایین دیگ می‌افتند. این حرکت کمک زیادی به تمیز شدن البسه می‌کند و در کاهش میزان چروکی آن‌ها به‌خوبی عمل می‌کند.

حرکت پیچشی: در این حرکت البسه پیچ‌هایی کوتاه می‌زنند. نوع حرکت دیگ در حالت پیچشی به‌گونه‌ای است که ماشین لباسشویی صدای بسیار کمی تولید می‌کند و درعین حال البسه به‌خوبی تمیز می‌شوند.

غلتاندن: یکی از ابتدایی‌ترین حرکت‌های پیاده‌سازی شده روی ماشین‌های لباسشویی غلتاندن است. این حالت مکمل دیگر حرکت‌های البسه و دیگ برای نظافت بیشتر لباس‌هاست.

ساییدن: این نوع حرکت کمک زیادی به حل کردن مواد شوینده در آب و نفوذ بهتر آن‌ها به الیاف می‌کند. در این روش دیگ با حرکت‌هایی به سمت راست و چپ میزان انتقال جرم را افزایش می‌دهد. بیشترین تاثیر این حرکت در از بین بردن لکه‌های موجود روی البسه است.

آبکشی: در این حرکت که به آبکشی معروف است دیگ به بالاترین سرعت چرخش خود می‌رسد و با ایجاد نیروی گریز از مرکز شدید، البسه را به اطراف می‌چسباند. در این حالت آب و مواد شوینده تحت نیروی گریز از مرکز، انتقال جرم را به‌شکل بهتری انجام می‌دهند.

تاب دادن: این نوع حرکت گزینه‌ای مناسب برای البسه‌ی ظریف و حساس است. در این حالت لباس‌ها به‌شکلی ملایم شسته می‌شوند و درون دیگ تاب می‌خورند.






موتورهای بدون تسمه‌ صدا و لرزش کمتری تولید کرده و به مصرف انرژی کمتر دستگاه کمک می‌کنند.

ال‌جی با به کارگرفتن موتورهای بدون تسمه در لباس‌شویی‌های خود توانسته است عملکرد بسیار بهینه‌تری را نسبت به قبل رقم بزند. در موتورهای دایرکت درایو قطعات داخلی اصطکاک کمتری دارند و به این ترتیب دوام قطعات بیشتر است. مزیت اصلی موتورهای بدون تسمه تولید صدا و لرزش کمتر در حین کارکرد لباس‌شویی است که معضلی اساسی در مدل‌های قدیمی‌تر ماشین لباس‌شویی محسوب می‌شد. به علاوه با کمترشدن قطعات داخلی لباس‌شویی، مصرف انرژی دستگاه هم کمتر می‌شود و در نتیجه کارکرد آن بهینه‌تر است.



به‌کاررفتن قابلیت Turbo Wash در این ماشین لباس‌شویی، شست‌وشوی 59دقیقه‌ای را فراهم کرده است. این قابلیت درواقع برنامه‌ی عادی شست‌وشو را به این مدت‌زمان کاهش می‌دهد. همچنین کم‌شدن مدت‌زمان شست‌وشو باعث می‌‍‌شود در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی چشمگیری شود. درواقع با قراردادن ماشین‌لباس‌شویی در حالت Turbo پانزده درصد میزان انرژی و 40درصد میزان مصرف آب کاهش می‌یابد؛ یعنی با استفاده از آن با یک تیز سه نشان می‌زنید.



قابلیت عیب یابی هوشمند

قابلیت عیب‌یابی هوشمند با برقراری ارتباط بین دستگاه شما و تلفن هوشمندتان می‌تواند مشکل دستگاه را تشخیص دهد.

ال‌جی با سیستم عیب‌یاب هوشمند خود، رفع مشکلات دستگاه را آسان کرده است. زمانی که احساس کردید ماشین لباس‌شویی‌تان با ایرادی مواجه شده است، می‌توانید سریعاً با مرکز خدمات گلدیران تماس بگیرید و موبایل را در نزدیکی دستگاه قرار دهید. با این کار ماشین لباس‌شویی به سیستم کامپیوتری خدمات سیگنال فرستاده و کارشناس را متوجه نقص موجود می‌کند. درصورتی بتوانید ایراد را برطرف کنید، راهکار آن را به شما پیشنهاد می‌دهد تا نیازی به حضور تکنسین یا تعمیرکار نداشته باشید.




مصرف انرژی:


میزان مصرف انرژی لوازم برقی یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تمایل مشتریان برای خرید آن‌هاست. با وجود اینکه ماشین لباس‌شویی WM-845 از موتور قدرتمندی برخوردار است، اما به‌ کمک تکنولوژی‌های متعدد و موتور اینورتر از میزان مصرف انرژی مناسبی سود می‌برد. این محصول در رده‌ی انرژی A+++ قرار می‌گیرد و 40 درصد بهینه‌تر از میزان استاندارد انرژی مصرف می‌کند.


جمع بندی:دستگاه WM-845 یکی از لباس‌شویی‌های قدرتمند موجود در بازار است که با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز این شرکت توانسته گوی سبقت را از رقبای خود برباید. بهره‌مندی از برنامه‌های شست‌وشوی متعدد از مزایای این دستگاه است که در کنار امکان اتصال NFC و دانلود برنامه‌های جانبی دلخواه، کارکردی بدون‌نقص را برای این لباس‌شویی رقم زده است. به کمک دهانه‌ی بزرگ دیگ دسترسی به فضای داخلی آسان شده است و می‌توان به راحتی لباس‌ها را جابه‌جا کرد. سیستم بخارشوی Spa Steam در این مدل به کار گرفته شده است و در کنار قابلیت‌هایی مثل امکان افزودن لباس در حین کار، قابلیت عیب‌یابی هوشمند و موتور دایرکت درایو درمجموع دستگاهی کارآمد و پرقدرت را به وجود آورده است.


برچسب ها: ال جی" , لباسشویی" , LG" ,

مشخصات فنی


ظرفیت شستشو8 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
دور موتور (دور در دقیقه)1400
تعداد برنامه شستشو14
نوع دربدستگیره مخفی
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
ابعاد (عرض×ارتفاع×عمق)560x850x600 میلی‌متر
سایر مشخصات: موتور اینورتر دایرکت درایو
قابليت اضافه کردن لباس حين کار
سیستم NFC
سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Diagnosis)
مجهز به سیستم بخار ضد آلرژی (SpaSteam)
قابلیت ضد چروک (Crease care)
مجهز به برنامه شستشوی بی صدا (Silent Wash)
مجهز به 6 حرکت شستشو ( 6motion)
شستشوی سریع در 14 دقیقه- Speed 14
سنسور تشخیص وزن لباس
WiFi

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر