2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-843SW

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-843SW


مشخصات اصلی


ظرفیت شستشو8 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
بخارشوندارد
رنگ:تیتانیوم (WM-843SS)
سفید (WM-843SW)
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشين لباس‌شويي مدل «WM-843» یک لباس‌شویی باکیفیت از شرکت «ال جي» است. این مدل با دیگ هشت‌کیلوگرمی تولید شده است. ال جی در ساخت این دستگاه از موتور بدون تسمه‌ی دایرکت درایو خود استفاده کرده است که با عملکرد منحصر به فرد خود به مصرف انرژی کمتر کمک می‌کند. به علاوه این موتور کارکرد کم‌صداتری نسبت به نسل قبلی موتورها دارد و کارکرد بدون تسمه‌ی آن به طول عمر بیشتر و استهلاک کمتر دستگاه منجر می‌شود. این دستگاه به تکنولوژی NFC مجهز است و می‌توانید به کمک تلفن همراه خود برنامه‌های شست‌وشوی اضافی را به لباس‌شویی اضافه کرده یا از قابلیت عیب‌یابی خودکار دستگاه استفاده کنید. گفتنی است لباس‌شویی WM-843 به صورت پیش‌فرض دارای 14 برنامه‌ی شست‌وشو است. سرعت چرخش موتور در حالت حداکثری به 1400 دور در دقیقه می‌رسد. ال جی شش حرکت شست‌وشوی متفاوت برای لباس‌شویی خود در نظر گرفته است که عملکردی مشابه با شست‌وشوی دستی رابه وجود می‌آورند. دستگاه WM-843 از قابلیت اضافه‌کردن لباس در حین کار بهره می‌برد و دیگر نیازی نیست برای چند لباس جامانده یک دور دیگر لباس‌شویی را روشن کنید. فناوری شست‌وشوی سریع این لباس‌شویی اجازه داده است یک دور کامل شست‌وشو تنها در 30 دقیقه کامل شود. گفتنی است این مدل به سنسور تشخیص وزن لباس مجهز است و از سیستم بخار ضدآلرژی هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



از بین بردن مواد آلرژی‌زا با استفاده قدرت بخار

برنامه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care cycle) از آب و حرارت برای ایجاد بخاری فوق‌العاده گندزدا استفاده می‌کند و لباس‌ها را ضد عفونی می‌نماید و در عین حال به لباس‌های شما آسیب نمی‌زند. این کار تا 99.9 درصد باعث کاهش مواد آلرژی‌زا، مانند شوره حیوانات خانگی می‌شود که می‌توانند باعث بروز آلرژی یا مشکلات تنفسی شود.




اضافه کرد‌ن البسه فراموش شده در حین چرخه شستشو

اگر فراموش کردید لباسی را داخل لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه “Add Item” را فشار دهید و اقلام مورد نظر مانند جوراب کوچک و یا یک کت با سایز بزرگ را اضافه کنید. در هرکدام از حالت‌های کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed14 که انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی را می‌توان حین انجام فرآیند شستشو فوراً در کمتر از 3 ثانیه باز کرد.





شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6MOTION

یک برنامه شستشو انتخاب کنید و تکنولوژی شستشوی 6 حرکته لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و زمانی که لباس ها را بسیار تمیز می کند، از آنها به خوبی مراقبت می کند.





لرزش کمتر، صدای کمتر

موتور اینورتر دایرکت درایو بکاررفته در ماشین لباسشویی ال‌جی باعث کار کرد بهتر با لرزش کمتر و کمترین صدای ممکن می‌شود. این موتور یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی موجود در بازار است، به همین دلیل ال‌جی تمام ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.






زندگی هوشمندانه با NFC

با قابلیت Tag On کاربری آسان و دسترسی به جدیدترین نوآوری‌ها امکان پذیر شده است. دانلود برنامه‌‌های اضافی و همچنین تشخیص و برطرف ساختن مشکل از طریق تلفن همراه،همگی باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی شده است.








برچسب ها: ال جی" , لباسشویی" , LG" , WM-843S" ,

مشخصات فنی


ظرفیت شستشو8 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
دور موتور (دور در دقیقه)1400
تعداد برنامه شستشو14
نوع دربدستگیره مخفی
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
بخارشوندارد
سایر ویژگی ها: شستشوی مشابه دستی
برنامه ی NFCبرای دانلود برنامه‌های شست‌وشو
سنسور اندازه‌گیری وزن البسه
عیب‌یاب هوشمند
مجهز به سیستم بخار ضدآلرژی SpaSteam
موتور بدون تسمه‌ی Direct Drive
کم‌صدا
مجهز به 6 حرکت شست‌وشو
شستشوی سریع در 30 دقیقه- Quick 30
قابلیت اضافه کردن لباس (Add Item)
مجهز به برنامه شستشوی بی صدا (Silent Wash)
ابعاد (عرض×ارتفاع×عمق)560x850x600 میلی‌متر

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر