2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-M621NW ظرفيت 6 کيلوگرم

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-M621NW ظرفيت 6 کيلوگرم


مشخصات اصلی


ظرفیت شستشو6 کیلوگرم
رده مصرف انرژیA+++ -40%
موجود در رنگ های:سفید (WM-621NW)
نقره‌ای (WM-621NS)
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری و پرکاربرد در خانه است. استفاده هر روزه از این دستگاه سبب شده انتخاب یک ماشین لباسشویی باکیفیت و بادوام از اهمیت فراوانی برخوردار باشد. ماشین لباسشویی «ال‌جی» مدل «WM- M621» یکی از محصولات خوش‌ساخت این برند نام آشنا است. این دستگاه دارای ظرفیت 6 کیلوگرم و انتخابی مناسب برای استفاده‌های معمولی روزمره است. از دیگر ویژگی‌های این مدل مصرف بهینه انرژی آن است که از رتبه انرژی A+++ برخوردار است. در قسمت بالایی دستگاه پنل تنظیمات و مخزن مخصوص ریختن پودر و نرم‌کننده قرار دارد. علاوه بر پیچ ولومی که امکان تنظیم نوع شست‌وشو را به کاربر می‌دهد، یک صفحه نمایش دیجیتال در این قسمت تعبیه شده است. از طریق این صفحه اعمال و مشاهده تنظیمات به سادگی امکان‌پذیر است. تعداد 14 برنامه شست‌وشو برای این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است که کاربر می‌تواند بسته به البسه‌ای که قصد شستن آن را دارد یکی از آن‌ها را انتخاب کند. دیگ داخلی از جنس استیل و دارای خاصیت ضدزنگ است که باعث افزایش دوام دستگاه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل موتور بدون تسمه آن است. مزیت این نوع موتورها صدای کمتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ظرفیت بیشتر و طول عمر بیشتر آن‌هاست که در نهایت به بهره‌وری بهتر موتور می‌انجامد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



افزودن البسه فراموش‌ شده در حین چرخه

اگر فراموش کردید البسه را در طول شستشو داخل لباسشویی قرار دهید، فقط کافی است دکمه «Add Item» را فشار داده و البسه کوچک مانند جوراب یا ژاکت را داخل آن قرار دهید. در هریک از حالت‌های Easy Care ،Mix ،Cotton می‌توانید درب را در کمتر از 3 ثانیه در حین شستشو باز کنید *.





شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6MOTION DD

یک برنامه شستشو انتخاب کنید و فناوری 6 حرکت شستشو لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و مراقبت بی‌نظیری از لباس‌ها در زمانی که آنها را بسیار تمیز می‌کند فراهم می‌آورد.






لرزش کمتر، صدای کمتر

موتور اینورتر دایرکت درایو بکار رفته در ماشین لباسشویی ال‌جی باعث کار کرد بهتر با لرزش کمتر و کمترین صدای ممکن می‌شود. این موتور یکی از بهترین موتورهای ماشین لباسشویی موجود در بازار است، به همین دلیل ال‌جی تمام ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.






زندگی هوشمندانه با ™SmartThinQ

از شستشوی البسه از راه دور تا دانلود چرخه‌‌های بیشتر، لباسشویی شما روز به روز هوشمندتر می‌شود. به آسانی با آن تعامل پیدا کرده و از طریق اتصال NFC به آخرین نوآوری‌ها دسترسی پیدا کنید.






برچسب ها: LG" , لباسشویی" , خرید لباسشویی" , لباسشویی ال جی" , M621NW" ,

مشخصات فنی


ظرفیت شستشو6 کیلوگرم
رده مصرف انرژیA+++ -40%
دور موتور / دور در دقیقه1200
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
تعداد برنامه شستشو14
بخار شوندارد
ابعاد / عرض×ارتفاع×عمق450x850x600 میلی‌متر
سایر ویژگی ها: سیستم تشخیص وزن لباس
شست‌وشوی 6 حرکته مشابه شست‌وشوی با دست
موتور اینورتر دایرکت درایو
سیستم عیب‌یاب هوشمند
قابلیت ضدچروک
برنامه‌ی شست‌وشوی بی‌صدا
قابلیت اضافه کردن لباس - Add Item

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر