2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-513TW ظرفيت 13 کيلوگرم

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-513TW ظرفيت 13 کيلوگرم


مشخصات اصلی


ظرفیت شست و شو 13 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقيقه
نوع مخزن درب از بالا
ابعاد632x670x1020 میلی‌متر
موجود در رنگ هایسفید 513TW
استیل 513TS
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-513T با ظرفیت 13 کیلوگرم، یکی از محصولات شرکت ال‌جی است که از طراحی زیبا وظرفیت بالایی برخوردار است. درب مخزن لباس این محصول از بالا باز شده که با توجه حذف محدودیت سایز پارچه‌های قابل شستشو، می‌توان حجم قابل توجهی از البسه، حوله و ... را نیز با آن شستشو نمود. این درب عریض قابلیت دید کامل داخل لباسشویی و البسه را نیز دارد. این دستگاه از قابلیت چرخش مستقیم موتور برخوردار است که با حذف تسمه و پولی موتور را مستقیماً به محور چرخش مخزن متصل نموده و موجب می‌شود ضمن کاهش استهلاک و خرابی‌های مربوطه، در انرژی و هزینه نیز صرفه‌جویی شود. بدنه این دستگاه تماماً از جنس استیل ضدزنگ بوده و مدل تیتانیوم آن از هیتر شستشو با آب داغ و بخار برخوردار است که به شستشوی بهتر البسه سفید و لکه‌زدایی کمک می‌کند. دیگ این لباسشویی نیز تمام استیل است. این دستگاه ضمن برخورداری از قابلیت چرخش معکوس، از قابلیت ویژه 6-MOTION نیز بهره می‌برد که با شبیه‌سازی حرکات شستشوی با دست، به کیفیت شستشوی البسه می‌افزاید. از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-513T می‌توان به برخورداری از سیستم سیستم عیب‌یابی هوشمند آن اشاره نمود که می‌توان بدون نیاز به حضور کارشناسان پشتیبانی شرکت و بازدید از دستگاه به عیب‌یابی و حتی‌الممکن رفع آن‌ها پرداخت. Jet Spray یا اسپری با فشار زیاد از دیگر مشخصات این دستگاه است که می‌تواند به کیفیت شستشوی البسه بیانجامد. دکمه‌های کنترلی لمسی هستند که روی دستگاه قرار دارند و درب آن از قابلیت بسته شدن ایمن بهره‌مند است. برنامه‌های متعدد شستشو می‌تواند به مصرف‌کننده اطمینان دهد تا نتیجه‌ای مطلوب و متناسب با نیاز یا البسه کثیف خواهد داشت. شرکت ال‌جی از برندهای سرشناس در حوزه تولید و عرضه لوازم برقی به‌ویژه لوازم خانگی برقی است که توانسته طی سال‌ها طراحی و عرضه محصولاتی با کیفیت، نظر مشتریان خود را

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


  • طراحی شیشه عریض

    طراحی درب شیشه‌ای عریض و ضد خش

  • نمایشگر لمسی سیاه و سفید

    نمایشگر لمسی سیاه و سفید

    استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی و استفاده آسان

  • بسته شدن نرم و بی صدای درب

     بسته شدن نرم و بی صدای درب

    بسته شدن درب به راحتی ، ایمن و با ایجاد کمترین صدای ممکن



حرکت شستشو 6

ال‌جی با بکارگیری فناوری 6 حرکت شستشو به حرکات دیگ دستگاه تنوع بخشیده و بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند. در نتیجه، با وجود دور چرخش کنترل ‌شده و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت راست و چپ در هر بار شست‌وشو، نتیجه‌ای بی‌نقص با کمترین میزان چروک و آسیب به بافت پارچه را داشته باشید.




موتور اینورتر دایرکت درایو

ال‌جی، موتور دایرکت درایو ماشین‌های لباسشویی خود را با ماژول اینورتر به‌روزرسانی کرده و ارتقا داده است. بهبود موتور دایرکت درایو باعث عملکرد شستشوی بهتر، امکان شستن موثر برای انواع پارچه با آسیب رسانی کمتر را فراهم می‌کند.








مجهز به هیتر

آب گرم باعث می‌شود تا مواد شوینده خیلی سریع‌تر در آب حل شوند و شست‌وشوی بهتری صورت بگیرد. هیتر موجود در ماشین لباسشویی دمای آب را تا 60 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهد. آب‌گرم لکه‌ها و کثیفی‌ها را بسیار بهتر از آب سرد از بین می‌برد.








فناوری +TUB CLEAN، همه آلودگی و جرم‌های دیگ ماشین لباسشویی را با آب داغ 60 درجه سانتی‌گرادی از بین می‌برد. این روش ابتدا دیگ را تا مقدار مشخصی از آب پر می‌کند و آن را تا دمای 60 درجه سانتی‌گراد گرم می‌کند، سپس 99.99 درصد باکتری‌ها و پرزهای چسبیده شده به دیگ که در مرحله اول خیس خورده‌اند با چرخش قوی دیگ، از دیگ جدا میشوند.





دیگ از جنس استیل ضد زنگ

ماشین لباسشویی ال‌جی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این نوع استیل، خاصیت ضد باکتری و شست‌وشوی کاملا بهداشتی دارد.





ظرفیت بالا

ظرفیت 13 کیلوگرمی این ماشین لباسشویی این امکان را به کاربر می‌دهد تا به صورت یکجا، حجم زیادی لباس را بشوید. به لطف این ظرفیت زیاد می‌توانید پرده یا پتوهای بزرگ و سنگین را نیز در خانه و در ماشین لباسشویی بشویید.






Jet Spray

در طول دور آب‌کشی، نازل Jet Spray آب تمیز و پاک را به طور مستقیم روی لباس‌ها اسپری می‌کند. به این ترتیب، هم‌زمان با پر شدن فضای دیگ، آب در پارچه نیز نفوذ می‌کند.







سیستم عیب‌یابی
هوشمند

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.کافیست با مرکز خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در یک سانتی‌متری دستگاه قرار دهید تا با ارسال سیگنال به سیستم کامپیوتری خدمات، تکنسین مربوطه هر گونه مشکل احتمالی را تشخیص بدهد و سریعا راهکار مورد نظر را با شما در میان بگذارد.






برچسب ها: LG" , لباسشویی" , خرید لباسشویی" , لباسشویی ال جی" , 513TW" ,

مشخصات فنی


ظرفیت شست و شو 13 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقيقه
نوع مخزن درب از بالا
نوع درب شیشه ای عریض الماسه
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
ابعاد632x670x1020 میلی‌متر
تعداد برنامه هاي شست و شو 14+18 عدد
ساير ويژگي‌ها: - دارای موتور بدون تسمه دایرکت درایو
- مجهز به سیستم شستشوی 6Motion
- دارای دیگ تمام استیل
- مجهر به سیستم آب پاش Jet Spray
- دارای هیتر شستشو با آب داغ و بخار (فقط در مدل تیتانیوم)
- در عریض با قابلیت دید کامل داخل لباسشویی
- در شیشه ای الماسه
- قابلیت بسته شدن ایمن
- نوع دگمه های کنترل: لمسی
داری لکه بر: (فقط مدل تیتانیوم)
دارای ضد آلرژی: (فقط مدل تیتانیوم)
خشک کن با هوا
- زمان خشک کن: (60-90-120 دقیقه)
- گرم کننده: دارد (فقط مدل تیتانیوم)
- ری استارت اتوماتیک
- عیب یاب اتوماتیک
- دارای قفل کننده اتوماتیک درب دستگاه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر