2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي ال جي مدل 49LJ52700GI سايز 49 اينچ

تلويزيون ال اي دي ال جي مدل 49LJ52700GI سايز 49 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 49 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
رزولوشنFull HD 1920x1080
نوع صفحهتخت
ورودی HDMI2 ورودی
ورودی USB1 ورودی
خروجیHeadphone
قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول

تلویزیون «ال‌جی» (LG) مدل «49LJ52700GI» محصولی ساده و باکیفیت از این کمپانی است که با امکانات مفیدی طراحی شده است. این مدل با ابعاد 49 اینچ با سالن‌های متوسط تناسب دارد. کیفیت تصویر این مدل Full HD است و می‌توان گفت که با توجه به محتوای دردسترس، تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی به نمایش درمی‌آورد. قابلیت ارتقاء تصاویر آن باعث می‌شود تصاویر با رنگ و شفافیت بیشتری تولید شوند. بلندگوهای 49LJ52700GI دارای 5 وات قدرت خروجی هستند که درمجموع 10 وات صدا تولید می‌کنند. سیستم صوتی بلندگوها استریوست؛ درنتیجه صداهای پخش‌شده تفکیک می‌شوند. پخش صدا در این تلویزیون با فرمت‌های Clear Voice و Virtual Surround پشتیبانی می‌شود و قابلیت استفاده از فرمت‌های متنوعی برای کاربر فراهم است. برای این مدل تعدادی بازی هیجان‌انگیز از پیش نصب شده است و می‌تواند در سرگرمی کاربران نقش مؤثری ایفا کند. توجه داشته باشید که برای ذخیره‌ی فایل‌ بازی‌ها باید یک عدد فلش‌مموری به تلویزیون متصل کنید. این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند؛ این امر باعث می‌شود که نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه احساس نشود؛ همچنین این تلویزیون از فرمت‌های صوتی متنوعی پشتیبانی می‌کند. در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این محصول، باید گفت که 49LJ52700GI به یک عدد پورت USB مجهز است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌برآن، پورت‌های HDMI و کامپوننت برای اتصال آن به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری در نظر گرفته شده‌اند. از طریق پورت &

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌ای بی‌سابقه

فرآیند منحصر به‌فرد تلویزیون ال‌جی نه تنها کیفیت رنگ‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه اشباع رنگ و درخشندگی آن را نیز تنظیم می‌کند. رنگ‌ها با داشتن تراکم و عمق بیشتر، زنده جلوه می‌کنند.





تحولی در رنگ و وضوح تصویر با ویژگی Full HD

با وجود وضوح بالا که کیفیت تصویر تلویزیون‌های HD را دوبرابر می‌کند، ویژگی Full HD 1080p رنگ‌های غنی‌تر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارد تا نهایت کیفیت تصویر و تجربه دیداری لذت‌بخش‌تری حاصل شود.





بهبود تمامی تصاویر با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر»

Resolution Upscaler
با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» که کیفیت تصویر را هرچه باشد ارتقا می‌دهد و بهینه می‌کند، از تماشای همه نوع تصاویر لذت ببرید.




گسترش فضا با صدای Virtual Surround

فناوری Virtual Surround ال‌جی میدان گسترده‌ای را ایجاد می‌کند که تجربه دیداری و شنیداری را بهبود می‌بخشد. با فناوری صدای Virtual Surround، آهنگ‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان را در سطحی بالاتر پخش کنید.





اتصال حافظه USB برای مشاهده محتوا

'کافی است یک حافظه USB یا هارد اکسترنال حاوی فیلم، عکس و موسیقی را وارد درگاه USB کنید تا فایل‌های خود را مشاهده و پخش کنید.




لذت صدا و تصویر باکیفیت، تنها از طریق یک کابل HDMI

فناوری HDMI - رابط چندرسانه‌ای با کیفیت بالا نوعی استاندارد رابط مدرن است که امکان انتقال انواع مختلفی از سیگنال‌های صوتی و تصویری را با تنها یک کابل فراهم می‌سازد و تلویزیون Full HD ال‌جی شما را به سایر دستگاه‌ها متصل می‌کند.





بازی‌های داخلی اوقات فراغت شما را پرشورتر می‌کند

Built-in Games
با بازی‌های داخلی می‌توانید از سرگرمی‌های مختلفی بر روی صفحه تلویزیون بزرگتان لذت ببرید. اکنون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ال‌جی، به بازی‌های بیشتری به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.













برچسب ها: تلویزیون" , ال جی" , LG" , 52700" , تلویزیون LG" , خرید تلویزیونLG" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 49 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
رزولوشن1920x1080
نوع پنلRGB
Refresh Rate50 هرتز
قدرت خروجی صدا10 وات
نمايش تصوير 3Dندارد
سيستم صوتي 2 کاناله
توان هر بلندگو 5 وات
پردازنده تک هسته‌اي
تعداد درگاه‌هاي USB يک عدد USB 2.0
تعداد درگاه هاي HDMI دو عدد
نوع پايهروميزي
اقلام همراه- ریموت‎‌کنترل - کابل برق دفترچه راهنما
ساير توضيحاتقابليت اتصال به ديوار
گيرنده ديجيتال
ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler Resolution Upscaler
حالت صرفه‌جویی انرژی
حالت صدای فراگیر - Surround Virtual surround

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر