2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي مدل 55LJ62500GI سايز 55 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي مدل 55LJ62500GI سايز 55 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحهLED
رزولوشن 1080 × 1920 Full HD
قدرت خروجی صدا20 وات
قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول

یکی از تلویزیون‌های «ال‌جی» (LG ) که در سال 2017 به تولید رسید، مدل «55LJ62500GI» است. این تلویزیون 55اینچی، مناسب سالن‌های نسبتا بزرگ است و با قابلیت ارتقا تصاویر، تمامی تصاویر دریافتی را با کیفیت بهتری نمایش می‌دهد. تصاویر این مدل Full HD است و کیفیت مناسبی را برای کاربر فراهم می‌کند تا از تماشای برنامه‌ی دلخواه خود لذت ببرند. در کنار تصویر واضح و جالب این تلویزیون، سیستم صوتی آن از نوع دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. همچنین با پشتیبانی از Clear Voice III, Dolby Digital, DTS, Virtual Surround Plus، صدای فیلم‌ها بسیار واضح و فراگیر می‌شود و آن را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. این قابلیت زمانی کارایی خود را به‌خوبی نشان می‌دهد که سیستم صوتی مجزایی را به تلویزیون متصل کنید. یکی از جالب‌ترین امکانات این مدل، سیستم‌عامل WebOS 3.5 است. این سیستم‌عامل از نسخه‌ی قبلی خود یعنی WebOS 3.0 پیشرفته‌تر است و منوی بسیار گسترده‌تری دارد و باعث می‌شود کاربران بتوانند به‌خوبی از محتوای موردنیاز خود بهره‌مند شوند. می‌توانید از طرق پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi، به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت، به جست‌وجو بپردازید؛ همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ یا بازی‌های متعددی را دانلود کرده و از آن‌ها بهره‌ ببرید. با استفاده از سایر امکانات هوشمند 55LJ62500GI می‌توانید تصاویر در حال پخش از لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت خود را با این تلویزیون به اشتراک بگذارید. گفتنی است 55LJ62500GI از فرمت‌های متنوعی پشتیبانی‌ می‌کند. با نصب اپلیکیشن LG TV Plus می‌توانید موب

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی پا بگذارید.




غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌ای بی‌سابقه

فرآیند منحصر به‌فرد تلویزیون ال‌جی نه تنها کیفیت رنگ‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه اشباع رنگ و درخشندگی آن را نیز تنظیم می‌کند. رنگ‌ها با داشتن تراکم و عمق بیشتر، زنده جلوه می‌کنند.




تحولی در رنگ و وضوح تصویر با ویژگی Full HD

با وجود وضوح بالا که کیفیت تصویر تلویزیون‌های HD را دوبرابر می‌کند، ویژگی Full HD 1080p رنگ‌های غنی‌تر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارد تا نهایت کیفیت تصویر و تجربه دیداری لذت‌بخش‌تری حاصل شود.





بهبود تمامی تصاویر با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر»

Resolution Upscaler
با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» که کیفیت تصویر را هرچه باشد ارتقا می‌دهد و بهینه می‌کند، از تماشای همه نوع تصاویر لذت ببرید.




تجربه‌ای دلپذیر با Virtual Surround Plus

ابلیت Virtual Surround Plus مسیر صدا را به نحوی متمایز بهبود می‌بخشد تا
تجربه شنیداری فراگیری ایجاد شود. کیفیت صدا موجب می‌شود که احساس کنید در
کنسرت یا استادیوی ضبط هستید.




اتصال حافظه USB برای مشاهده محتوا

کافی است یک حافظه USB یا هارد اکسترنال حاوی فیلم، عکس و موسیقی را وارد درگاه USB کنید تا فایل‌های خود را مشاهده و پخش کنید.





لذت صدا و تصویر باکیفیت، تنها از طریق یک کابل HDMI

فناوری HDMI - رابط چندرسانه‌ای با کیفیت بالا نوعی استاندارد رابط مدرن است که امکان انتقال انواع مختلفی از سیگنال‌های صوتی و تصویری را با تنها یک کابل فراهم می‌سازد و تلویزیون HD ال‌جی شما را به سایر دستگاه‌ها متصل می‌کند.





برچسب ها: ال جی" , تلویزیون" , خرید تلویزیون" , 62500" , گلدیران" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحهLED
نوع صفحهتخت
رزولوشن 1080 × 1920 Full HD
نرخ به‌روزرسانی50هرتز
قدرت خروجی صدا20 وات
سیستم اسپیکر2.0 کانال
استانداردهاي صوتي Dolby Digital، DTS، Virtual Surround Plus، Clear Voice III
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU دو هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
درگاه USB دو عدد
درگاه HDMI سه عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايهروميزي
اقلام همراهریموت کنترل-کابل برق-دفترچه راهنما
ساير امکاناتColor Master Engine

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر