صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي مدل 65UJ75200GI سايز 65 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي مدل 65UJ75200GI سايز 65 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
3Dندارد
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

مدل «65UJ75200GI» تلویزیونی مدرن با امکاناتی متعدد از «ال‌جی» (LG) است. این تلویزیون با رزولوشن 2160×3840 پیکسلی‌اش، تصویری واضح و شفاف به نمایش می‌گذارد؛ همچنین قابلیت HDR10 این مدل باعث می‌شود تا تفکیک رنگ تصاویر بسیار بیشتر از حالت عادی باشد و بینندگان شگفت‌زده شوند. نسبت ‌تصویر این تلویزیون همانند اکثر صفحه‌‎نمایش‌ها 16:9 است و تصاویر با ابعادی قابل‌قبول به نمایش درمی‌آیند. این تلویزیون با ابعاد 65اینچی، مناسب سالن‌های بزرگ است. در کنار تصویر واضح و جالب 65UJ75200GI، سیستم‌صوتی آن از نوع دوکاناله است و به‌واسطه‌ی دو بلندگوی 10واتی، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند؛ همچنین با پشتیبانی از Dolby Digital ،Clear Voice III ،Magic Sound Tuning باعث می‌شود، صدای فیلم‌ها بسیار واضح و فراگیر باشد و آن را واقعی‌تر جلوه دهد. وجود دو درگاه USB، امکان اتصال انواع فلش‌مموری و هارداکسترنال را برای کاربر فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این طریق فیلم ببینید یا به موسیقی گوش کنید؛ همچنین برای انتقال تصاویر با کیفیت Full HD و 4K برای این تلویزیون چهار عدد درگاه HDMI تعبیه شده است. علاوه‌براین، می‌توانید به‌واسطه‌ی ورودی صدای اپتیکال، انواع سینما‌ی خانگی یا ساندبار را به تلویزیون خود متصل کنید؛ همچنین 65UJ75200GI مجهز به بلوتوث داخلی است که امکان اتصال هدفون و ساندبارهای بلوتوثی ال‌جی را به تلویزیون ممکن می‌سازد. یکی از جالب‌ترین امکانات 65UJ75200GI، سیستم‌عامل WebOS 3.5 است. این سیستم‌عامل از نسخه‌ی قبلی خود یعنی WebOS 3.0 پیشرفته‌تر بوده و اشکالات رایج آن برطرف شده است؛ همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این سیستم‌عامل، منوی گسترده و متفاوتش است که امکان دسترسی به محتوای دلخواه را برای کاربران فر�

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رنگ و کنتراست یکپارچه‌تر از تمامی زوایا

پنل IPS 4K در تلویزیون UHD ال‌جی رنگ‌هایی غنی و کنتراستی قدرتمند ارائه می‌دهد که در زوایای دید بازتر هم یکپارچگی خود را حفظ می‎کنند.






رنگ‌هایی همچون واقعیت

ویژگی «دقت رنگ واقعی» (True Color Accuracy) از فناوری رنگ‌پردازی پیشرفته استفاده می‌کند تا اعوجاج رنگ‌ها را به خوبی اصلاح نماید و تصویری دقیق و طبیعی به نمایش بگذارد.





تک‌تک مبل‌های خانه، بهترین جای نشیمن

این تلویزیون به جای اینکه بینندگان را مجبور به نشستن در محلی محدود از سالن کند، رنگ و کنتراست استثنایی را حتی هنگام تماشا از زوایای مختلف نیز حفظ می‌نماید





Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون UHD ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.





تلویزیون UHD ال‌جی از ویژگی ™Premium HDR Dolby Vision که فیلم‌سازان معروف در سراسر جهان طرفدار آن هستند پشتیبانی می‌کند. تلویزیون UHD ال‌جی نه تنها Dolby Vision را ارائه می‌دهد، بلکه قابلیت سازگاری با سایر قالب‌های HDR را نیز دارا است، از جمله HDR10 و HLG.





LG UHD TV با پشتیبانی از ™Premium HDR Dolby Vision، فراداده‌های پویای Dolby Vision را در تک‌تک فریم‌ها پردازش می‌کند و تصویر مورد نظر کارگردان را به نمایش می‌گذارد. HDR10 و HLG با فناوری پردازش انحصاری LG UHD TV رندر می‌شود. با بکارگیری داده‌های پویا و موتور پردازش تلویزیون ال‌جی، محتواهای HDR با کیفیت بهتر نمایش داده می‌شوند.





ارتقادهنده کنتراست برای داشتن محتوایی شبیه HDR

فناوری HDR Effect ال‌جی از فرآیند پردازش تصویر ویژه‌ای استفاده می‌کند که با ارتقای کنتراست، محتوای دارای محدوده پویایی استاندارد را به کیفیتی شبیه HDR تبدیل می‌کند تا تجربه دیداری شبیه به HDR حاصل شود.




علم کنترل نور

ویژگی‌های Ultra Luminance - درخشندگی فوق‌العاده و Local Dimming با تنظیم نور پس‌زمینه و تقسیم تصویر به بلوک‌هایی از کنتراست واحد، میزان روشنایی و نمایش جزئیات را بهبود می‌بخشد.




ارتقا دهنده کیفیت تصویر به 4K

قابلیت 4K Upscaler در تلویزیون ال‌جی به کمک نوعی فناوری بسیار پیشرفته پردازش تصویر، میزان وضوح را تا نزدیک به کیفیت 4K ارتقا می‌دهد.



در صدایی غنی غرق شوید

با جدیدترین و پیشرفته‌ترین صدای فراگیر شبیه‌سازی‌شده ال‌جی که از هفت کانال مجازی خارج می‌شود و حس فراگیری عالی ایجاد می‌کند، در صدایی غنی غرق شوید.





تلفیقی از طراحی زیبا و عملکرد فوق‌العاده

بدنه فلزی متمایز این تلویزیون جلوه‌ای از خطوط زیبا و انحنای شیک را به نمایش می‌گذارد که در تلویزیون‌های دیگر پیدا نمی‌شود. ظاهر خوش‌ترکیب تلویزیون SUPER UHD ال‌جی، حتی وقتی که خاموش است، نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.





webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.







راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.







برچسب ها: ال جی" , تلویزیون" , گلدیران" , 75200" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحه LED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
3Dندارد
نوع پنل+IPS 4K / M
قدرت خروجی صدا20 وات
سیستم اسپیکر2.0 کانال
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
استانداردهاي صوتي Dolby Digital¡ DTS¡ Clear Voice III¡ Magic Sound Tuning
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازي قابل نصب
درگاه USB دو عدد
درگاه HDMI چهار عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
اقلام همراهریموت کنترل-کابل برق-دفترچه راهنما
ساير امکاناتNano Cell Display

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر