2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED55A7GI سايز 55 اينچ

تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED55A7GI سايز 55 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 1080 × 1920 Full HD
قدرت خروجی صدا20 وات
پردازنده - CPU دو هسته‌اي
مشکی مطلق - Perfect Black
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«OLED55A7GI» از محصولات متفاوت کمپانی «ال‌جی» (LG) است که امکاناتی کارآمد دارد. صفحه‌نمایش تخت آن با تکنولوژی OLED ساخته شده است و سایز 55اینچی دارد. بارزترین ویژگی صفحه‌نمایش‌های اولد، عملکرد مستقل پیکسل‌ها در نوردهی است. درواقع با نمایش رنگ سیاه، پیکسل‌ها به‌طورکلی خاموش می‌شوند و رنگ مشکی عمیقی به نمایش درمی‌آید. همچنین برای OLED55A7GI کیفیت تصویر Full HD در نظر گرفته شده است که با رزولوشن 1080×1920 پیکسلی و با نسبت تصویر 16:9 طراحی می‌شود. همچنین درخشندگی تصویر در OLED55A7GI مثال‌زدنی است. این تلویزیون در کنار تصویر بسیار باکیفیتش، از سیستم‌صوتی معمولی بهره‌مند شده است. توان‌خروجی صدا درمجموع 20 وات است و صدایی نسبتا پرقدرت به پخش می‌گذارد. پشتیبانی آن از سیستم‌های صوتی گوناگون هم باعث می‌شود صدایی بسیار فراگیر و شفاف داشته باشید. درمجموع امکانات صوتی‌وتصویری آن با یکدیگر کاملا تناسب دارند.برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی OLED55A7GI باید گفت که پورت‌ها از تعدد مطلوبی برخوردارند. سه عدد پورت USB و چهار عدد HDMI برای آن تعبیه شده است. به‌واسطه‌ی پورت‌های USB می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های شخصی‌تان را به صفحه‌نمایش 55اینچی آن منتقل کنید. یکی از پورت‌ها USB 3.0 و دو پورت دیگر USB 2.0 است؛ همچنین از چهار پورت HDMI آن می‌توانید برای اتصال انواع پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری مانند DVD Player استفاده کنید. این پورت امکان انتقال تصاویر را با کیفیتی بهتر فراهم می‌کند. برای افرادی که مایل‌اند از پخش‌کننده‌های قدیمی خود استفاده کنند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ظرافت بی‌نهایت برای داشتن تناسب با دکوراسیون خانه

به واسطه حذف نور پس‌زمینه می‌توان ضخامت صفحه نمایش را به نحو مبتکرانه‌ای کم کرد.
این تلویزیون٬ به دلیل طراحی فوق‌العاده باریک، می‌تواند با هر نوع دکوراسیون خانه به خوبی هماهنگ شود.



کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند.
کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید








فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است






در صدایی غنی غرق شوید

با جدیدترین و پیشرفته‌ترین صدای فراگیر شبیه‌سازی‌شده ال‌جی که از هفت کانال مجازی خارج می‌شود و حس فراگیری عالی ایجاد می‌کند، در صدایی غنی غرق شوید.

طبق اعلام ال‌جی، صدای خروجی از این تلویزیون در هفت کانال مجازی پخش می‌شود. البته این تعداد کانال حقیقی نیستند و سیستم‌صوتی به صورت 2کاناله طراحی شده است و به کمک دو بلندگوی 10واتی درمجموع 20وات صدا تولید می‌کند. اسپیکرها در قسمت پشتی و پایین تلویزیون تعبیه شده‌اند و به‌خوبی صدایی فراگیر را به پخش می‌گذارند. منصفانه بگوییم، برای بهره‌مندی از یک صدای بسیار پرقدرت و واضح بهتر است از سیستم‌صوتی مجزایی استفاده کنید. تکنولوژی Dolby Digital در این تلویزیون باعث می‌شود که در صورت اتصال چندین بلندگو به آن بتوانید از صدایی فراگیر و سه‌بعدی بهره‌مند شوید. DTS هم تکنولوژی تفکیک صدا در چند کانال متفاوت است و به‌کاررفتنش بیشتر برای زمانی مفید واقع می‌‎شود که سیستم‌صوتی جداگانه‌ای را به آن متصل کنید. همچنین سیستم‌صوتی Clear Voice III صدایی واضح و باکیفیت را برای این تلویزیون رقم زده است.






webOS 2.0، تجربه کاربری ساده

از نهایت قابلیت‌های تلویزیون هوشمند خود به ساده‌ترین شکل ممکن با بهترین دسترسی‌ها استفاده کنید. با webOS 2.0 بدون هیچ‌گونه زحمتی آسوده نشسته و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

درصورتی‌که اپلیکیشن LG TV Plus را روی موبایل یا ویندوز خود نصب کنید، اتصال آن به تلویزیون بسیار ساده‌تر انجام خواهد شد؛ همچنین OLED55A7GI مجهز به گیرنده‌ی ‌دیجیتال داخلی است. این ویژگی باعث می‌شود نیازی به تهیه‌ی دستگاه جداگانه نداشته باشید و تنها با اتصال آنتن به تلویزیون، بتوانید تمامی شبکه‌های صداوسیما را دریافت کنید. این تلویزیون از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متعددی پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود بتوانید از تمامی فایل‌های موجود در آرشیوتان استفاده کنید. ویژگی بسیار جالب دیگری که این تلویزیون دارد، Time Shift است. با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌ی درحال‌پخش از تلویزیون را روی فلش‌مموری خود ذخیره کرده و در لحظات دلخواهتان به صحنه‌های پیشین برنامه بازگردید؛ همچنین به لطف قابلیت Simplink می‌توانید از یک ریموت‌‎کنترل ال‌جی، برای چند دیوایس همین برند مانند DVD Player ها استفاده کنید. OLED55A7GI یک تلویزیون هوشمند است که با سیستم‌عامل WebOS 2.0 طراحی شده است. این سیستم‌عامل، امکانات بسیار متعددی ازجمله دسترسی سریع به منوی تنظیمات، دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مخصوص، اتصال به اینترنت و وب‌گردی را فراهم می‌کند؛ حتی می‌توانید با ورود به سایت‌های موردنظرتان، به صورت آنلاین فیلم تماشا کنید. با استفاده از قابلیت‌های WiDi و Miracast می‌توانید تصاویر درحال‌پخش از صفحه‌نمایش سایر دستگاه‌های دیجیتالی مانند موبایل و تبلت یا لپ‌تاپ را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.







برچسب ها: تلویزیون" , الجی" , ال جی" , گلدیران" , OLED55A7GI " , 55A7GI" ,

مشخصات فنی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 1080 × 1920 Full HD
قدرت خروجی صدا20 وات
سیستم اسپیکر2.0 کانال
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
استانداردهاي صوتي Dolby Digital¡ DTS¡ Clear Voice II¡ Ultra Surround
OS - سیستم عاملwebOS 2.0
پردازنده - CPU دو هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
USB دو عدد USB 2.0 و یک عدد USB 3.0
HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايه روميزي
اقلام همراهکابل برق-دفترچه راهنما-ریموت کنترل
ساير امکاناترنگ‌های تمام عیار - Perfect Color
عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه دید
مشکی مطلق - Perfect Black
درخشندگی فوق‌العاده - ULTRA Luminance Ultra Luminance
ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler Resolution Upscaler
Color Master Engine
دقت رنگ واقعی - True Color Accuracy
- دارای حالت هوشمند صدا
حالت صدای فراگیر - Surround ULTRA Surround
Dolby Digital Decoder
تشخیص صدا
Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون
گیرنده دیجیتال تلویزیون
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
خروجي هدفون
قابليت اتصال به ديوار
STT - تبدیل کلام به متن

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر