صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED55C7GI سايز 55 اينچ

تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED55C7GI سايز 55 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا40 وات / ساب‌ووفر 20 وات
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

تلویزیونی تمام‌عیار برای حرفه‌ای‌ها. مدل «OLED55C7GI» یکی از تلویزیون‌های سری 7 کمپانی ال‌جی است که با طراحی منحصربه‌فرد و امکانات متعددی ارائه می‌شود. این تلویزیون برای سالن‌های متوسط و نسبتاً بزرگ گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش تخت آن با تکنولوژی OLED ساخته شده است و سایز 55 اینچی دارد. برای OLED55C7GI کیفیت تصویر K4 در نظر گرفته شده است که با رزولوشن 8 میلیون پیکسلی و با نسبت 16:9 طراحی می‌شود. قابلیت ارتقای تصاویر امکان تماشای فایل‌های کم‌کیفیت را با وضوح و شفافیت بیشتر فراهم می‌کند. قابلیت HDR تفکیک رنگی تصاویر را چندبرابر کرده است و تصویری بسیار پرنور و زنده را به نمایش می‌گذارد. همچنین درخشندگی تصویر در OLED55C7GI مثال‌زدنی است. این تلویزیون در کنار تصویر بسیار باکیفیتش، از سیستم‌صوتی پرقدرتی بهره‌مند شده است. توان‌خروجی صدا درمجموع 40 وات است و کاربر تا حد زیادی از تهیه‌ی سیستم‌صوتی مجزا بی‌نیاز می‌شود. پشتیبانی آن از سیستم‌های صوتی گوناگون هم باعث می‌شود صدایی بسیار فراگیر و شفاف داشته باشید. درمجموع امکانات صوتی و تصویری آن با یکدیگر کاملاً تناسب دارند و لذت تماشای تلویزیون را تا حد ممکن افزایش می‌دهند. برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی OLED55C7GI باید گفت که پورت‌ها از تعدد مطلوبی برخوردار هستند. سه عدد پورت USB و چهار عدد HDMI برای آن تعبیه شده است. به‌واسطه‌ی پورت‌های USB می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های شخصی‌تان را به صفحه‌نمایش 55 اینچی آن

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ظرافت بی‌نهایت برای داشتن تناسب با دکوراسیون خانه

به واسطه حذف نور پس‌زمینه می‌توان ضخامت صفحه نمایش را به نحو مبتکرانه‌ای کم کرد. این تلویزیون٬ به دلیل طراحی فوق‌العاده باریک، می‌تواند با هر نوع دکوراسیون خانه به خوبی هماهنگ شود.





کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند. کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید.




فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است




تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

تلویزیون OLED ال‌جی ضمن پشتیبانی از فناوری‌های ™Dolby Vision و ®Dolby Atmos، اولین تلویزیون در نوع خود است. با تصویر و کیفیت صدا برتر، یک سینمای بی‌نظیر را در خانه خود تجربه کنید.





Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.





Dolby Atmos Sound، صدای سینمایی در خانه

فناوری ®Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.





webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.








webOS 3.5 ال‌جی، امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.








راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.








برای این محصول، سه عدد پورت USB و چهار عدد HDMI قرار گرفته است. می‌توانید به‌واسطه‌ی USB، فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های خود را روی صفحه تماشا کنید. این یکی از راه‌های رایجی است که کاربران برای تماشای فیلم‌ و گوش‌کردن موسیقی انتخاب می‌کنند. پورت‌های HDMI نیز، وظیفه‌ی متصل‌کردن پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری دیگر، مانند DVD Player، کنسول بازی و سینمای خانگی را دارند. گفتنی است که این پورت‌ها می‌توانند تصاویری باکیفیت Full HD و حتی 4K را انتقال دهند. با وجود اینکه، اکثر پخش‌کننده‌ها مجهز به خروجی HDMI هستند، ال‌جی با تعبیه‌کردن پورت‌ کامپوزیت برای این مدل، به افرادی که از دستگاه‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند احترام گذاشته است؛ پس با خیال راحت می‌توانید از تمامی پخش‌کننده‌های خانگی استفاده کنید. اتصال به اینترنت، از دو راه پورت LAN و اتصال بی‌سیم Wi-Fi صورت می‌گیرد. برای کاربرانی که علاقه به یک سیستم صوتی مجزا دارند، یک خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است.



مشخصات فنی


سايز صفحه 55 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا40 وات / ساب‌ووفر 20 وات
سیستم اسپیکر2.2 کانال
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
استانداردهاي صوتي DTS-HD¡ OLED Surround¡ Dolby Atmos
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
USB دو عدد USB 2.0 و یک عدد USB 3.0
HDMI چهار عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتالاپتيکال
نوع پايه روميزي
اقلام همراه - ریموت‌کنترل - کابل رابط - کابل برق - دفترچه راهنما
ساير امکانات ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler 4K Upscaler
تصویر عمیق - Active Depth Enhancer
دقت رنگ واقعی - True Color Accuracy
Color Master Engine
درخشندگی فوق‌العاده - ULTRA Luminance Ultra Luminance Supreme
موتور پردازشگر تصویر OLED Master Engine Perfect Mastering Engine
مشکی مطلق - Perfect Black
رنگ‌های تمام عیار - Perfect Color
میلیاردها رنگ غنی
HDR Effect
حالت صدای فراگیر - Surround Dolby Surround - OLED Surround
تنظیم کننده هوشمند صدا - Magic Sound Tuning
حالت هوشمند صدا
صدای Hi-Fi
Dolby Digital Decoder
- قابلیت هماهنگ‌سازی بی‌سیم صدا
گيرنده ديجيتال
بزرگ‌نمایی جادویی Live Zoom + Focus Zoom
تشخیص صدا
Mobile TV On - روشن کردن تلویزیون با گوشی
Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون
STT - تبدیل کلام به متن
خروجی هدفون / Line Out
سنسور روشنایی - Illuminance sensor White Sensor
حالت صرفه‌جویی انرژی
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر