صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED65E7GI سايز 65 اينچ

تلويزيون اولد هوشمند ال جي مدل OLED65E7GI سايز 65 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحهOLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
مشکی مطلق - Perfect Black
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

تلویزیونی حرفه‌ای با صفحه‌نمایش بزرگ. مدل «OLED65E7GI» با صفحه‌نمایش OLED و سایز ۶۵اینچی، گزینه‌ی مناسبی برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود که فضای سالنشان بزرگ است. صفحه‌نمایش این تلویزیون با تکنولوژی OLED طراحی شده است که عمق تصویر بیشتری را فراهم می‌کند؛ همچنین به دلیل اینکه در این تکنولوژی لامپ تصویر حذف شده است، کنتراست رنگ سیاه با سایر رنگ‌ها بسیار بیشتر است و تاریکی و روشنایی تصویر به واقعی‌ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شوند. کیفیت تصویر آن 4 K است و با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل، وضوح و شفافیت فراوانی برای تصاویر فراهم شده است. این تلویزیون می‌تواند کیفیت‌تصاویر را ارتقا بخشد تا کاربران تصاویر واضح‌تری دریافت کنند. پشتیبانی آن ازHDR10 ، تمامی امکانات تصویری را تکمیل کرده است. این قابلیت باعث می‌شود تا طیف رنگ‌های موجود در تصویر گسترده‌تر باشد و تصاویر به شکل کاملا زنده و شفاف نمایش داده شوند. سیستم‌صوتی از نوع 4.2کاناله است و درمجموع 60 وات صدا تولید می‌کند. این قدرت تا حد زیادی شما را از تهیه‌ی سیستم‌صوتی مجزا فارغ می‌سازد. به لطف ورودی‌های USB این تلویزیون می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به آن متصل کرده و فیلم، سریال یا فایل‌های صوتی خود را از تلویزیون دریافت کنید؛ همچنین با استفاده از پورت‌های HDMI، تصاویر از سایر پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالاتری انتقال می‌یابند. برای استفاده از پخش‌کننده‌های قدیمی‌تر نیز برای این تلویزیون درگاه‌های کامپوزیت و کامپوننت طراحی شده‌اند. برای اینکه از امکانات هوشمند تلویزیونتان نظیر جست‌وجو در اینترنت بهره‌مند شوید، می‌توانید تلویزیون را از یکی از دو راه اتصال بی‌سی

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شاهکاری که با شیشه خالص شکل گرفته است

این تلویزیون زیبا فقط از یک لایه شیشه‌ای که روی پنل OLED قرار گرفته ساخته شده است. باریکی منحصربه‌فرد تلویزیون OLED ال‌جی با کیفیت تصویر بی‌نظیری همراه است. لذت تماشای این شاهکار هنری با وجود طراحی و عملکرد فوق‌العاده آن چند برابر می‌شود.




ترکیبی زیبا از طراحی بی‌نقص و صدای غنی‌تر

ساندباری با کیفیت بالا در پایه تلویزیون شما تعبیه شده است که صدایی با خروجی قدرتمند را از جلو پخش می‌کند. بدون نیاز به اجزای اضافی، از صدای باور نکردنی لذت ببرید.




کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند.
کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید.





فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است




تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند. تلویزیون OLED ال‌جی سری E7 با قابلیت‌هایی نظیر ™Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.




Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.





Dolby Atmos Sound، صدای سینمایی در خانه

فناوری ®Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.




این سیستم صوتی که شبیه به یک ساندبار است و در پایین تلویزیون قرار دارد. قدرت‌خروجی صوتی این تلویزیون، تقریباً سه‌برابر تلویزیون‌های عادی است. بنا به فضایی که تلویزیون در آن قرار گرفته است، می‌توانید میزان بلندی صدا را تنظیم کنید. این سیستم قدرت بسیار خوبی دارد و با توان خروجی 60واتی‌اش کاملاً فضاهای بزرگ را پوشش می‌دهند. سیستم‌صوتی Dolby Surround، صدایی فراگیر و متناسب با تصویر بسیار واضح این تلویزیون به پخش می‌گذارد؛ همچنین این تلویزیون از Dolby Digital و DTS پشتیبانی می‌کند که تکنولوژی تفکیک صدا در کانال‌های متعدد به حساب می‌آیند. جالب است بدانید سیستم‌صوتی درواقع از چهار اسپیکر و دو ساب‌ووفر ده‌واتی تشکیل شده است. درنتیجه این سیستم 4.2 به حساب می‌آید.





webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.





webOS 3.5 ال‌جی، امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.






راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.






این تلویزیون چهار عدد درگاه HDMI و سه عدد درگاه USB دارد. یکی از پورت‌های USB از نوع USB 2.0 و دیگری USB 3.0 است. می‌توانید به‌واسطه‌ی USB، فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های خود را روی صفحه تماشا کنید. پورت‌های HDMI نیز، وظیفه‌ی متصل‌کردن پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری دیگر، مانند DVD Player، کنسول بازی و سینمای خانگی را دارند. این پورت‌ها می‌توانند تصاویری باکیفیت Full HD و 4K را انتقال دهند. باوجوداینکه، اکثر پخش‌کننده‌ها مجهز به خروجی HDMI هستند، ال‌جی با تعبیه‌کردن پورت‌های کامپوننت و کامپوزیت برای این مدل، به افرادی که از دستگاه‌های قدیمی‌تری استفاده می‌کنند احترام گذاشته است؛ پس با خیال راحت می‌توانید از تمامی پخش‌کننده‌های خانگی استفاده کنید. اتصال به اینترنت، از دو راه پورت LAN و اتصال بی‌سیم Wi-Fi صورت می‌گیرد. برای کاربرانی که علاقه به یک سیستم صوتی مجزا دارند، یک خروجی صدای اپتیکال در نظر گرفته شده است. این پورت که با کابل فیبر نوری مخصوص، به سیستم‌صوتی دلخواه کاربر متصل می‌شود، امکان انتقال صدا را با کیفیتی بسیار خوب ممکن می‌سازد؛ همچنین این تلویزیون بلوتوث داخلی دارد و از این طریق به موبایل‌ها و سایر دستگاه‌هایی که به این تکنولوژی مجهز هستند، متصل می‌شود؛ همچنین درصورتی‌که هدفونی بلوتوثی یا خانگی با طول کابل بلند داشته باشید، می‌توانید آن را به این تلویزیون متصل کرده و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضای خانواده، به تماشای تلویزیون بپردازید. درمجموع تعدد درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون مثال‌زدنی است. توجه داشته باشید که ممکن است عکس تلویزیون از پشت و جایگیری پورت‌های آن بنا به منطقه متفاوت باشد.



مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحهOLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
سیستم اسپیکر4.2 کانال
استانداردهاي صوتي Dolby Digital¡ DTS¡ Dolby Surround¡ Clear Voice III
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
USB دو عدد USB 2.0 و یک عدد USB 3.0
HDMI چهار عدد پورت‌های HDMI از نوع 6G
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتالاپتيکال
نوع پايهروميزي
اقلام همراه ریموت‌کنترل - کابل رابط - کابل برق - دفترچه راهنما
ساير امکاناتمیلیاردها رنگ غنی
Wide Color Gamut رنگ‌های تمام عیار - Perfect Color
- دارای رنگ مشکی بسیار عمیق - Perfect Black
درخشندگی فوق‌العاده - ULTRA Luminance Ultra Luminance Supreme
موتور پردازشگر تصویر OLED Master Engine Perfect Mastering Engine
Color Master Engine
ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler 4K Upscaler
دقت رنگ واقعی - True Color Accuracy
تصویر عمیق - Active Depth Enhancer
Dolby Atmos
حالت صدای فراگیر - Surround Dolby Surround - OLED Surround
تنظیم کننده هوشمند صدا - Magic Sound Tuning
صدای Hi-Fi
حالت هوشمند صدا
Dolby Digital Decoder
- دارای Magic Sound Tuning
تشخیص صدا
گيرنده ديجيتال
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
Mobile TV On - روشن کردن تلویزیون با گوشی
Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون
قابليت اتصال به ديوار
STT - تبدیل کلام به متن
خروجی هدفون / Line Out
سنسور روشنایی - Illuminance sensor White Sensor

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر