صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي سري Signature مدل OLED77W7T سايز 77 اينچ

تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جي سري Signature مدل OLED77W7T سايز 77 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 77 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
تصویر عمیق - Active Depth Enhancer
مشکی مطلق - Perfect Black
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«OLED77W7T» تلویزیونی از سری Signature«ال‌جی» (LG) است که طراحی شگفت‌انگیز و کارایی حرفه‌ای دارد. این تلویزیون مانند یک تابلوی تزئینی است که روی دیوار منزل قرار می‌گیرد و ضخامت صفحه‌نمایشش از نیم سانتی‌متر هم کمتر است. ال‌جی نام این تلویزیون را Wallpaper TV گذاشته است. این مدل تنها به دیوار متصل می‌شود و فاقد پایه طراحی شده است. صفحه‌نمایش تخت آن با تکنولوژی OLED ساخته شده است و سایز 77 اینچی دارد. بارزترین ویژگی صفحه‌نمایش‌های اولد، عملکرد مستقل پیکسل‌ها در نوردهی است. درواقع با نمایش رنگ سیاه، پیکسل‌ها به‌طورکلی خاموش می‌شوند و رنگ مشکی عمیقی به نمایش درمی‌آید. همچنین برای OLED77W7T کیفیت تصویر 4K در نظر گرفته شده است که با رزولوشن 3840 x 2160 پیکسلی و نسبت تصویر 16:9 طراحی می‌شود. تصویری که از این قاب نازک در مقابل شما به نمایش د می‌آید حیرت‌انگیز است و هیچ‌کس باور نمی‌کند که از صفحه‌نمایشی به آن باریکی چنین تصویری نمایش داده شود. همچنین درخشندگی تصویر در OLED77W7T مثال‌زدنی است. این تلویزیون در کنار تصویر بسیار باکیفیتش، از سیستم‌صوتی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. درواقع به همراه این تلویزیون یک ساندبار جداگانه ارائه شده است که به خوبی وظیفه‌ی پخش صدا را انجام می‌دهد. ال‌جی با این کار باعث شده است از ظرافت تلویزیون پرچم‌دارش به‌هیچ‌وجه کاسته نشود. درمجموع امکانات صوتی‌وتصویری آن با یکدیگر کاملاً تناسب دارند و کاربر را در مقابل خود خیره می‌کند. برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی OLED77W7T باید گفت که پورت‌ها از تعدد مطلوبی برخوردارند. سه عدد پورت USB و چهار عدد HDMI برای آن تعبیه شده است. به‌واسطه‌ی پورت‌های USB می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل‌های شخصی‌تان را به صفحه‌نمایش 77 اینچی آن منتقل کنید. یکی از پورت‌ها USB 3.0 و دو پورت دیگر USB 2.0 است؛ همچنین از چها�
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قسمتی از دیوار خانه شما

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 بخشی از دیوار خانه شما می‌شود و شما هیچ سایه‌ای از تلویزیون برروی دیوار نمی‌بینید. نحوه قرارگیری این تلویزیون به گونه‌ای است که گویی پنجره‌ای به دنیای دیگر است. تجربه‌ای فراتر از دیدن و شنیدن




طراحی فراگیر

طراحی شده برای کسانی که ارزش واقعی کیفیت بالای صدا را درک می‌کنند.

اسپیکرهای up-firing (رو به بالا) برای این مدل در نظر گرفته شده است تا انتشار صدا را به بهترین نحو و فارغ از میزان صدای کم و یا زیاد انجام شود. طراحی ساده و مینیمال این محصول در فضای خانه شما تجربه جدیدی از سرگرمی را به ارمغان می‌آورد.





درخشش زیبایی در تاریکی

غنی‌ترین رنگ‌ها با وجود رنگ مشکی مطلق معنا پیدا می‌کند.

با قابلیت مشکی مطلق جزئیات ناپیدا که قبلا به خاطر سایه بین قسمت تیره و روشن محو می‌شدند اکنون به وضوح و با جزئیات فراوان قابل مشاهده‌اند. طیف رنگی سینمایی گسترده در کنار مشکی مطلق، هر تصویری را به مانند یک منظره واقعی نشان می‌دهند. از زیبایی طبیعی هر صحنه شگفت‌زده شوید.




فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است





تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W7 با قابلیت‌هایی نظیر ™Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.




Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.





Dolby Atmos Sound، صدای سینمایی در خانه

فناوری ®Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.




دیگر خبری از طراحی‌های جاگیر قدیمی نیست.
ارائه تلویزیونی با طراحی جدید که کاملاً با سبک زندگی شما همخوانی دارد.





کلمه‌ی OLED مخفف Organic Light Emitting Diodes که نشان‌دهنده‌ی وجود ساختار با مواد اولیه‌ی اورگانیک (کربنی) است. این مواد در مواجهه با نیروی الکتریسیته به صورت مجزا نور تولید می‌کنند. برای تولید تصویر نیازی به وجود بک‌لایت یا هیچ منبع نور جداگانه‌ای ندارند؛ درنتیجه این نوع صفحه‌نمایش فاقد منبع نور کلی است و بک‌لایت از آن حذف شده است. پیکسل‌های صفحه‌نمایش به صورت مستقل روشن و خاموش می‌شوند و تصویر را تشکیل می‌دهند. بارزترین صفت پنل‌های اولد نمایش رنگ مشکی مطلق است که به دلیل خاموش‌شدن پیکسل‌ها در مواجهه با رنگ سیاه حاصل می‌شود. این امر به این معناست که زمانی که بخشی از تصویر به رنگ سیاه درمی‌آید، پیکسل‌ها خاموش می‌شوند و رنگ سیاه را با عمق و غلظت بسیار بیشتری به نمایش می‌گذارد. علاوه‌بر تیره‌شدن رنگ مشکی، درخشندگی تصویر نیز بیشتر به چشم می‌خورد و کیفیت و وضوح تصاویر به طرز چشمگیری خوب است. این ویژگی، تصویر تلویزیون را از مدل‌هایی که با پنل LED تولید می‌شوند، متمایز می‌سازد.






webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.





webOS 3.5 ال‌جی،
امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.





راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.





تمامی ورودی و خروجی‌ها پشت ساندبار تعبیه شده‌اند. این ورودی‌ و خروجی‌ها شامل USB، HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، اتصال بی‌سیم Wi-Fi، بلوتوث داخلی، پورت LAN، خروجی اپتیکال و خروجی هدفون هستند. درنتیجه کاربر هیچ محدودیتی بابت اتصال سایر دستگاه‌ها به این تلویزیون نخواهد داشت. از طریق سه عدد پورت USB می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های صوتی‌وتصویری خود را استفاده کنید. یکی از این پورت‌ها از نوع USB 3.0 بوده و سرعت بیشتری در انتقال اطلاعات دارد. پورت‌های HDMI چهار عدد هستند. درنتیجه کاربر می‌تواند هم‌زمان چهار دستگاه صوتی‌وتصویری را به آن متصل کند. برای بهره‌مندی از امکانات هوشمند این تلویزیون می‌توانید از طریق Wi-Fi یا پورت LAN به اینترنت متصل شوید. همچنین پورت LAN امکان اتصال به شبکه‌ی خانگی را فراهم می‌کند. بااین‌که سیستم‌صوتی تلویزیون یک ساندبار است، می‌توانید در صورت نیاز سینمای خانگی یا ساندبار خود را از طریق خروجی اپتیکال به تلویزیون متصل کنید. همچنین به‌لطف تکنولوژی بلوتوث داخلی این تلویزیون می‌توانید ساندبار یا هدفون بلوتوثی خود را به آن متصل کنید. همچنین اگر هدفون خانگی با کابل بلندی داشته باشید، می‌توان از طریق خروجی هدفون تلویزیون آن را به دستگاه متصل کرده و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد به تماشاکردن تلویزیون بپردازید. شاید یکی از ایرادهایی که بتوانید به تلویزیون بگیریم دردسترس‌نبودن درگاه‌های ارتباطی‌اش باشد.










مشخصات فنی


سايز صفحه 77 اينچ
تکنولوژي صفحه OLED
نوع صفحه تخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
سیستم اسپیکر4.2 کانال
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
استانداردهاي صوتي DTS-HD¡ Wireless Sound Sync¡ Dolby Digital Decoder¡ OLED Surround¡ Dolby Atmos
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
USB دو عدد USB 2.0 و یک عدد USB 3.0
HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite)1 عدد
کامپوننت (Component)1 عدد
نوع خروجي صداي ديجيتال اپتيکال
نوع پايهروميزي
اقلام همراهکابل برق- ریموت‌کنترل- دفترچه راهنما
ساير توضيحاتتصویر عمیق - Active Depth Enhancer
دقت رنگ واقعی - True Color Accuracy
Color Master Engine
ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler 4K Upscaler
درخشندگی فوق‌العاده - ULTRA Luminance Ultra Luminance Supreme
موتور پردازشگر تصویر OLED Master Engine Perfect Mastering Engine
مشکی مطلق - Perfect Black
رنگ‌های تمام عیار - Perfect Color
میلیاردها رنگ غنی
Perfect Viewing Angle عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه دید
حالت صدای فراگیر - Surround Dolby Surround - OLED Surround
Dolby Atmos
تنظیم کننده هوشمند صدا - Magic Sound Tuning
صدای Hi-Fi
Dolby Digital Decoder
بزرگ‌نمایی جادویی Live Zoom + Focus Zoom
Mobile TV On - روشن کردن تلویزیون با گوشی
Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون
گيرنده ديجيتال
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
خروجي هدفون
STT - تبدیل کلام به متن
سنسور روشنایی - Illuminance sensor White Sensor
حالت صرفه‌جویی انرژی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر