2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين ظرفشويي روميزي 8 نفره پاکشوما مدل DTP80960PW

معرفی اجمالی محصول

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DTP80960PW1 از محصولات با کیفیت و کارآمد برای خانواده های کوچک و بزرگ است. این ماشین در رده ماشین ظرفشویی های رو میزی دسته بندی می شود و برای آشپزخانه های کوچک یا قدیمی که فضایی برای ماشین ظرفشویی در آنها در نظر گرفته نشده است بسیار مناسب هستند. این ماشین ظرفشویی ظرفیتی برای قرار گیری تعداد زیادی بشقاب و لیوان و فنجان دارد و ظروف استفاده شده توسط 8 نفر را در خود جای می دهد. بشقاب ها و پیش دستی ها در طبقه پایینی و لیوان و فنجان ها در طبقه بالا جای می گیرند. مصرف کم برق و آب توسط این ماشین ظرفشویی باعث شده تا در رده انرژی A دسته بندی شود. برنامه های متنوع شستشو در این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است تا کار با دستگاه ساده تر شود. آبکشی اضافه و برنامه پیش شستشو هم در این دستگاه در نظر گرفته شده است. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل DTP80960PW1 برای افرادی که تنها زندگی می کنند یا خانواده های کوچک بسیار مفید است چرا که نیازی برای انتظار تا زمان زیاد شدن ظروف نیست. گذاشتن و برداشتن ظروف هم نیازی به خم و راست شدن ندارد چرا که دستگاه روی کابینت نصب شده است. صدای دستگاه کم بوده و مزاحمتی ایجاد نمی کند. برای عملکرد بهینه دستگاه از مواد شوینده مناسب و با کیفیت هم باید استفاده شود که این مواد می توانند به صورت قرص های ماشین ظرفشویی یا پودر و جلا دهنده باشد. امکان استفاده از تایمر هم در این مدل در نظر گرفته شده است. پاکشوما از ارائه کنندگان معتبر و خوش نام محصولات بازار لوازم خانگی برقی است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همان‌طور که گفته شد ماشین ظرفشویی DTP80960PW1 به شکل رومیزی طراحی شده است. این نوع ماشین‌های ظرفشویی به نسبت مدل‌های مبله به فضای کمتری نیاز دارند و به طبع از ظرفیت پایین‌تری هم برخوردارند. با خرید این مدل از ظرفشویی‌ها دیگر نگرانی خاصی در مورد اشغال فضای آشپزخانه وجود ندارد و کاربران می‌توانند به راحتی ظرفشویی رومیزی خود را بر روی کابینت قرار داده و در شست‌‌و‌شوی ظروف از آن استفاده کنند.

میزان صدا

این ماشین ظرفشویی در زمان کارکردن، صدایی در حدود 45 دسی‌بل تولید می‌کند که باعث می‌شود در رده ماشین‌های ظرفشویی نسبتا کم‌صدا قرار بگیرد. البته ممکن است در مقایسه با محصولات مشابه از برندهای بوش و ال‌جی این میزان صدا بیشتر به نظر برسد که قیمت پایین‌ می‌تواند توجیه مناسبی برای آن باشد. در واقع نباید انتظار داشت کارایی ظرفشویی پاکشوما چیزی در حد محصولات دو برند ذکر شده باشد.

مصرف انرژی

ماشین ظرفشویی پاکشوما توانسته براساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا رتبه A را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن کالاهای بهینه در زمینه مصرف انرژی در رده A جای می‌گیرد که این محصول نیز در رده مناسبی از مصرف بهینه انرژی قرار دارد. در واقع این ماشین ظرفشویی مصرف انرژی نسبتا بهینه‌ای دارد که باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.

امکانات و فناوری‌ها

با توجه به قیمت ظرفشویی پاکشوما نمی‌توان انتظار چندانی در زمینه امکانات و فناوری‌ها از این محصول داشت. با این حال شرکت پاکشوما چندین امکان مختلف برای محصولش در نظر گرفته تا بتواند کاربران را به خرید ترغیب کند. نخستین قابلیت ظرفشویی DTP80960PW1 برخورداری از شش برنامه شست‌و‌شو است که چیزی در حد محصولات مطرح بازار است. همچنین برنامه‌های پیش‌ شست‌وشو و شست‌و‌شوی محفظه داخلی در این محصول وجود دارند که هریک به نوبه خود می‌توانند کارایی این ظرفشویی را افزایش دهند. در صورتیکه ظروف مدت زمان زیادی در ظرفشویی باقی مانده‌اند و یا لکه و کثیفی زیادی روی آن‌ها وجود دارد می‌توانید از برنامه پیش ‌شست‌و‌شو استفاده کنید که فقط به وسیله آب انجام می‌شود.

در نتیجه

ظرفشویی پاکشوما مدل DTP80960PW1 مناسب افرادی طراحی شده که قصد ندارند هزینه بالایی صرف خریداری این محصول کنند و در عین حال به کارایی و حضور آن در منزلشان نیازمند هستند. اگر شما هم در دسته این افراد قرار دارید DTP80960PW1 می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخاب در لیست خریدتان باشد.



برچسب ها: ماشین ظرفشویی" , ظرفشویی" , ظرفشویی8نفره" , ماشین ظرفشویی 8نفره پاکشوما" , ماشین ظرفشویی رومیزی" , ظرفشویی رومیزی" ,

مشخصات فنی


نوع ماشين ظرفشوييرومیزی
وزن 30کيلوگرم
ظرفيت 8 نفره
پهنا 550 ميلي متر
عمق 500 ميلي متر
ارتفاع 590 ميلي متر
ميزان نمودار مصرف انرژيA
متوسط ميزان مصرف آب در هر شست و شو 14 ليتر
ميزان صدا 30 دسي‌بل
تعداد قفسه هاي بالا1
ساير ويژگي ها - آبکشی اضافی به همراه پیش شستشو و برنامه شستشوی محفظه داخلی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر