2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
يخچال و فريزر مايديا با گرید +A مدل HS-121 L

يخچال و فريزر مايديا با گرید +A مدل HS-121 L


مشخصات اصلی


مصرف انرژي +A
نوع يخچال یخچال و فریزر مینی
گنجايش کل به ليتر 95 ليتر
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

یخچال‌فریزر 95لیتری «مایدیا» (Midea) مدل «HS-121 L» با حجم کم و ابعاد کوچکش از سری یخچال‌های هتلی محسوب می‌شود. به‌طورکلی این نوع یخچال‌ها مناسب برای استفاده در هتل‌ها، ادارات، مغازه‌ها و فضاهای کوچکی است که نیازی به یخچال‌فریزر بزرگی نداشته باشند. این یخچال دارای ارتفاع 85سانتی‌متری است و ابعاد جمع‌وجوری دارد. گفتنی است که این فریزر داخلی بدون برفک نیست، ولی برای آن قابلیت برفک زدایی در نظر گرفته شده است تا برفک‌ها با سرعت کم‌تری به وجود بیایند و تا حد زیادی از بین بروند. امکانات HS-121 L ساده و ابتدایی بوده و موادغذایی نسبتا کمی را در خود جای می‌دهد. جهت بازشدن در HS-121 L قابل‌انتخاب است. درنتیجه می‌توانید آن را در هر موقعیتی قرار داده و نگران بازکردن درب آن نباشید. دمای HS-121 L قابل‌تنظیم است و می‌توانید بنا به موادغذایی و مدت‌زمانی که از یخچال استفاده می‌کنید، آن را تنظیم کنید. برای آن محفظه‌ای مخصوص جهت قراردادن بطری آب دولیتری در نظر گرفته شده است. درمجموع با استفاده از این یخچال در فضاهای کوچک، موادغذایی که روزانه می‌شوند، خنک و تازی می‌مانند تا در زمان دلخواه شما قابل‌مصرف باشند

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


طراحی و ساخت

این محصول مایدیا یک یخچال سایز کوچک یا Mini است. این اندازه باعث می‌شود تا بتوان از این محصول برای اتاق‌هایی که فضای چندانی ندارند استفاده کرد. در واقع این محصول با توجه به اندازه‌ای که دارد، بیشتر برای استفاده در دفاتر اداری، سوییت‌ها یا اتاق‌های خواب مناسب است.

برای این محصول قابلیت کنترل دما نظر گرفته شده است. با استفاده از همین قابلیت می‌توان برای تغییر دمای داخلی بر اساس موادی که در داخل قرار دارند استفاده کرده و به شکلی خوب از آن‌ها نگه‌داری کرد.

ساختار داخلی

در قسمت بالایی این یخچال یک فریزر قرار داده شده است. این فریزر ابعادی بسیار کوچک دارد که با توجه به کاربری در نظر گرفته شده برای دستگاه بسیار عادی به نظر می‌رسد. در واقع این فریزر برای نگه‌داری از برخی مواد غذایی فاسد شدنی بوده و برای نگه‌داری از مقادیری زیاد از گوشت، مرغ، ماهی و دیگر مواد غذایی از این قبیل طراحی نشده است.

بر روی در نیز تعدادی طبقه قرار داده شده است. طبقه‌ی پایینی برای نگه‌داری از بطری‌ها طراحی شده و می‌تواند در خود تا یک بطری 2 لیتری بزرگ نوشیدنی را نیز جای دهد. البته در این قسمت می‌توان از وسایل دیگر نیز نگه‌داری کرد، ولی با توجه به میله‌ای که در آن قرار دارد، احتمال تکان خوردن آن‌ها در زمان باز و بسته کردن در بیشتر می‌شود.

یکی از نکات جالب که در قسمت طراحی در یخچال استفاده شده، محل مناسب نگه‌داری از قوطی‌های نوشیدنی است. در واقع در این قسمت می‌توان به خوبی قوطی‌های نوشیدنی را روی هم چید و یکی یکی آن‌ها را از پایین دستگاه برداشت تا قوطی‌ بعدی جایگزین آن شود.

مصرف انرژی

این محصول بر اساس استانداردهای انرژی اتحادیه اروپا توانسته رتبه A+ را کسب کند. این رده‌بندی میزان انرژی مصرفی نسبت به عملکرد را می‌سنجد و بر اساس آن بهینه‌‌ترین کالا در زمینه مصرف انرژی در رده A+++ جای می‌گیرد. این محصول دو پله با سقف مصرف بهنیه انرژی فاصله دارد و میزان انرژی مناسبی برای سرد کردن مصرف می‌کند که در نتیجه باعث می‌شود تا برق مصرفی کل نیز کمتر شود و بتوان میزان صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشت.



برچسب ها: یخپال مایدیا" , خرید یخچال" , مایدیا" , یخچال فریزر مایدیا" , یخچال 6 فوت" , مینی بار" , یخچال هتلی" , یخچال فریزر مایدیا مدلHS-121" ,

مشخصات فنی


مصرف انرژي +A
نوع يخچال یخچال و فریزر مینی
گنجايش کل به ليتر 95 ليتر- 5فوت
ارتفاع 850 ميلي‌متر
عمق 472 ميلي‌متر
پهنا 450 ميلي‌متر
رنگ بدنهسفید
ساير ويژگي‌ها برفک‌زدایی
قابلیت تغییر جهت بازشدن در
قابلیت کنترل دما

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر