2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي پاکشوما مدل PWT-7041AJ با ظرفيت 7/5 کيلوگرم

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباسشویی «پاکشوما» مدل« PWT-7041AJ » با ظرفیت 7 کیلوگرم از ماشین‌های لباسشویی‌های در بالای عرضه‌شده به بازار است. این دستگاه با ظرفیت بالایی که دارد مناسب برای خانواده‌های متوسط تا کم‌جمعیت است تا بتوانند مقدار کافی البسه را در آن شستشو نمایند. درب ماشین لباسشویی پاکشوما مدلPWT-7041AJ از بالا و به طرفین باز می‌شود. زاویه باز شدن در زیاد بوده تا وارد و خارج کردن لباس‌ها به‌راحتی صورت گیرد. مصرف پایین انرژی و آب در این مدل دلیل دیگری بر محبوبیت آن است. برنامه‌های ساده‌ی شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما، کارکردن با آن را آسان نموده و هرکسی به‌راحتی می‌تواند هر نوع لباسی را در آن بشوید بدون اینکه نگران خرابی پارچه‌ها شود. این مدل دارای پیچ‌های تنظیم برای کنترل مجزای قسمت شستشو و خشک‌کن است چراکه این دستگاه از دو موتور مجزا برای قسمت شستشو و خشک‌کن بهره می‌برد. ماشین لباسشویی پاکشوما دارای پمپ تخلیه نیز هست. بدنه پلاستیکی و سبک این محصول امکان جابجا کردن آن را فراهم می‌کند. هرچند ماشین لباسشویی‌هایی در این کلاس به‌اندازه ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک کارآمد نیستند ولی نسبت به قیمتشان موردتوجه بسیاری قرار می‌گیرند. از ویژگی های مثبت این دستگاه سیستم ایر جت است که باعث بهبود عملکرد خشک کن دستگاه می شود. پاکشوما یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین تولید و عرضه‌کنندگان لوازم‌خانگی برقی باکیفیت در کشور است. ارائه محصولات کارآمد و متنوع پاکشوما را به یکی از گزینه‌های مهم پیش روی خریداران تبدیل کرده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


امکانات

این محصول یک لباس‌شویی کاملا معمولی است که امکانات محصولات مدرن در آن دیده نمی‌شود. در کنار طراحی ساده و تا حدودی قدیمی این ماشین لباس‌شویی می‌توان به موتور نسبتا قدرتمند و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در ساخت آن اشاره کرد. موتور این محصول موجب شده تا دیگ آن بتواند با حداکثر سرعتی برابر 800 دور بر دقیقه گردش کند. این موضوع در آبگیری و شستشوی هرچه بهتر البسه کمک شایانی می‌کند. سه برنامه‌ی شست‌وشوی متفاوت برا آن در نظر گرفته شده است که می‌توانید بنا بر لباس‌ها انتخاب کنید. این برنامه‌ها شامل Gentle، Normal و Heavy هستند. برای لباس‌ها آسیب‌پذیر و پارچه‌هایی که نیاز به شست‌وشوی زیادی ندارند، برنامه‌ی Gentle گزینه‌ی مناسبی است. همچنین برای لباس‌هایی که آلودگی بیشتری داشته و نسبت به شست‌وشو مقاومت دارند، برنامه‌ی Heavy مناسب است و معمولا این برنامه برای لباس‌های نخی یا کتان بهتر است که در صورت شست‌وشوی طولانی آسیبی نمی‌بینند و رنگ خود را از دست نمی‌دهند. برنامه‌ی Normal نیز برای لباس‌هایی است که میزان آلودگی و مقاومت معمولی دنسبت به شست و شو دارند. همچنین می‌توانید به کمک یکی دیگر از پیچ‌های کنترل‌گر، زمان شست‌وشو را تنظیم کنید. امکان تنظیم روند شست‌وشو متناسب با میزان روشنی و تیرگی رنگ پارچه هم توسط یکی دیگر از پیچ‌ها ممکن شده است. می‌توانید زمان خشک‌کن را نیز متناسب با میزان رطوبت لباس‌ها انتخاب کنید. به دلیل نوع مخزن و قفل‌نشدن در هنگام شست‌وشو، می‌توانید لباس بیشتری به روند شست‌وشو اضافه کنید.

طراحی

ابعاد این ماشین لباسشویی 82 × 48 × 100 سانتی‌متر است. وزن سبکی دارد و جابه‌جایی و حمل آن به سادگی ممکن است. درب آن در قسمت بالایی بدنه قرار گرفته است و دسترسی راحتی دارد. درب‌های آن تا زاویه‌ی 90 درجه باز شده و امکان اضافه‌کردن لباس‌ها را به سادگی فراهم می‌کند. طراحی این لباسشویی شباهت زیادی به مدل‌های قدیمی دارد و بسیار خاطره‌انگیز است. کاربری آن نیز معمولی و ساده است و برای افرادی طراحی شده که انتظار امکاناتی حرفه‌ای از لباسشویی خود ندارند.



برچسب ها: لباسشویی" , لباسشویی پاکشوما" , خرید لباسشویی" , لباسشویی دوقلو" , لباسشویی 7 کیلویی" ,

مشخصات فنی


نوع مخزن دو قلو
سرعت چرخش موتور 800 دور در دقيقه
وزن 22 کيلوگرم
ظرفيت ديگ 7/5 کيلوگرم
پهنا 820 ميلي‌متر
عمق 480 ميلي‌متر
ارتفاع 1000 ميلي‌متر
تعداد برنامه هاي شست و شو3 عدد
ميزان صدا 20 دسي بل
ساير ويژگي‌ها -جنس بدنه :پلاستیک دو لایه
-هدایتگر آب
-دارای پمپ تخلیه آب
-بسیار سبک
-کاربری راحت
-دارای پروانه حباب ساز
-قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو
-دارای سیستم ایرجت
-دارای فیلتر جذب پرز البسه

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر