2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-1015SW

ماشين لباسشويي ال جي مدل WM-1015SW


مشخصات اصلی


رنگ سفیدمدل:1015sw
تیتانیوم مدل 1015ss
ظرفیت شستشو10.5 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
ابعاد600x610x850 میلی‌متر
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدل M-1015SS، یک دستگاه کاربردی حرفه‌ای برای مصارف خانگی است. این ماشین لباس‌شویی دارای Wi-Fi است و از قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل برای کنترل از راه دور و دانلود برنامه‌های شست‌وشوی سیستم بهره می‌برد. ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدل WM-1015SS، دارای 14 برنامه‌ی شست‌وشو و مجهز به 12 برنامه‌ی انتخابی اضافی است. یک قابلیت منحصربه‌فرد این لباس‌شویی، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است. با فشار دادن Add Item در زمان کار دستگاه می‌توان به آن لباس اضافه کرد. این قابلیت در مرحله‌ی بخار شو (True Steam) هم وجود دارد. ظرفیت این ماشین لباس‌شویی 10.5 کیلوگرم است. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع و پاکیزه با فناوری TurboWash و شست‌وشوی بهینه با 6 حرکت شست‌وشو 6MOTION، از ویژگی‌های ممتاز این لباس‌شویی است. دور موتور این دستگاه، 1400 دور در دقیقه است. این دستگاه از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو ال‌جی است. دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند است و رتبه‌ِی انرژی آن +++A است. ماشین لباس‌شویی ال‌جی مدل WM-1015SS دارای صفحه‌نمایش LED است و مجهز به بخارشوی است. درب این ماشین لباس‌شویی از جلو به سمت چپ باز می‌شود. در این دستگاه، لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم وجود دارد. این دستگاه با دارا بودن قفل کودک از ایمنی زیادی برخوردار است. برنامه‌ی شست‌وشوی سریع 14 دقیقه‌ای و برنامه‌ی شست‌وشوی ضد آلرژی (Allergy Care) از دیگر برنامه‌های این ماشین لباس‌شویی هستند. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم خشک‌کن سریع و کم‌مصرف است. ظرفیت خشک‌کن آن 7 کیلوگرم است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی





مبارزه با مواد آلرژی‌زا با قدرت بخار ™TrueSteam

چرخه شستشوی ضد آلرژی (Allergy Care cycle) از آب و حرارت برای ایجاد بخاری فوق‌العاده گندزدا استفاده می‌کند و لباس‌ها را ضد عفونی می‌نماید و در عین حال به لباس‌های شما آسیب نمی‌زند. این کار تا 99.9 درصد باعث کاهش مواد آلرژی‌زا، مانند شوره حیوانات خانگی می‌شود که می‌توانند باعث بروز آلرژی یا مشکلات تنفسی شود.



شستشوی سریع و پاکیزه با فناوری ™TurboWash

فناوری TurboWash‎™‎ زمان برنامه شستشوی عادی را به 59 دقیقه کاهش می‌دهد و در نتیجه از مصرف آب و انرژی می‌کاهد. با این فناوری، آب در حدود 120 ثانیه مستقیماً روی پارچه افشانه می‌شود و بدین ترتیب سیکل‌های آبکشی فوق‌العاده ذکر شده را حتی کارآمدتر از قبل می‌کند.




اضافه کرد‌ن البسه فراموش شده در حین چرخه شستشو

اگر فراموش کردید لباسی را داخل لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه “Add Item” را فشار دهید و اقلام مورد نظر مانند جوراب کوچک و یا یک کت با سایز بزرگ را اضافه کنید. در هرکدام از حالت‌های کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed14 که انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی را می‌توان حین انجام فرآیند شستشو فوراً در کمتر از 3 ثانیه باز کرد.






شستشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6MOTION

یک برنامه شستشو انتخاب کنید و تکنولوژی شستشوی 6 حرکته لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و زمانی که لباس ها را بسیار تمیز می کند، از آنها به خوبی مراقبت می کند.





لرزش کمتر، صدای کمتر

ال‌جی همه ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.





زندگی هوشمندانه با SmartThinQ™‎

ماشین لباسشویی شما دیگر هوشمندتر شده است؛ از قابلیت شستشوی لباس‌ها از راه دور گرفته تا دانلود کردن برنامه های جدید شستشو. کاربری آسان و دسترسی به جدیدترین نوآوری‌ها با قابلیت اتصال Wi-Fi.




برچسب ها: ال جی" , لباسشویی" , lg" , WM-1015S" ,

مشخصات فنی


ظرفیت شستشو10.5 کیلوگرم
رده مصرف انرژی%40- / +++A
دور موتور (دور در دقیقه)1400
نوع دربمشکی دور استیل
نوع صفحه نمایشLED با پنل تمام لمسی
تعداد برنامه شستشو14
تعداد آپشن اضافی12
ابعاد600x610x850 میلی‌متر
سایر مشخصاتقابليت اضافه کردن لباس حين کار
شستشو با بخار (™TrueSteam)
شستشوی سریع در 14 دقیقه- Speed 14
قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل برای کنترل از راه دور و دانلود برنامه‌های شست‌وشو
سیستم عیب‌یاب هوشمند
صفحه‌نمایش LED با پنل تمام لمسی
قابلیت ضد آلرژی
سنسور تشخیص وزن لباس
Wi-Fi
مجهز به 6 حرکت شستشو

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر