2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
logo-samandehi https://www.uplooder.net/

كد ساعت و تاريخ

تور ترکیه
تلويزيون اولد هوشمند ال جي سري Signature مدل OLED65G7T سايز 65 اينچ

تلويزيون اولد هوشمند ال جي سري Signature مدل OLED65G7T سايز 65 اينچ


مشخصات اصلی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحهOLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
مشکی مطلق - Perfect Black
تصویر عمیق - Active Depth Enhancer
قیمت: تومان

معرفی اجمالی محصول

«OLED65G7T» پرچم‌دار «ال‌جی» (LG) در سال 2017 طراحی و تولید شده است. همان‌طور که از نام این تلویزیون مشخص می‌شود، پنل از نوع OLED است. این نوع صفحه‌نمایش‌ها که ساختار متفاوتی از مدل‌های LED دارند، فاقد لامپ‌تصویر طراحی می‌شوند. روشنایی صفحه‌نمایش از پیکسل‌ها تأمین شده و هر پیکسل به صورت مستقل خاموش و روشن می‌شود. این امر باعث به‌وجودآمدن کنتراست بسیار زیادی می‌شود و از پخش‌شدن رنگ‌ها در صفحه‌نمایش جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین قابلیت صفحه‌نمایش‌های اولد رنگ سیاه عمیق است. در مواجهه با رنگ سیاه، پیکسل‌ها خاموش می‌شوند و هیچ نوری تولید نمی‌کنند. به همین دلیل رنگ سیاه بسیار غلیظ‌تر و عمیق‌تر می‌شود. ابعاد این تلویزیون 65اینچ و کاملا مناسب سالن‌های بزرگ است. با اولین نگاهی که به تلویزیون می‌اندازید، پس از ابعاد بزرگش، نظرتان به پایه‌ی متفاوت آن جلب می‌شود. این قطعه درواقع یک ساندبار است که به تلویزیون متصل شده است. درصورتی‌که بخواهید آن را به دیوار متصل کنید، پایه به پشت جمع شده و تلویزیون به‌راحتی با کمک براکت دیواری مجزا به دیوار وصل می‌شود. صفحه‎نمایش تخت و بسیار باریک است؛ به‌طوری‌که با قطر موبایل‌های امروزی برابری می‌کند. صفحه‌نمایش دارای نسبت‌تصویر 16:9 است و ابعاد مستطیل‌شکلی دارد. کیفیت‌تصویر این پرچم‌دار 4K با رزولوشن 2160×3840 است. این امر باعث می‌شود تصویر با وضوح و کیفیت بسیارخوبی به نمایش درآید. درکنار ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ی تصویر، این تلویزیون مجهز به یک سیستم‌صوتی قوی است. درواقع OLED65G7T یک ساندبار متصل‌شده به خود دارد. صدا از 4.2کانال، یعنی دو ساب‌ووفر و چهار اسپیکر به پخش گذاشته می‌شود. درمجموع قدرت‌صوتی آن به 80وات می‌رسد. این قدرت‌خروجی چهاربرابر تلویزیون‌های High End دیگر است. OLED65G7T یک تلویزیون هوشمند به‌حساب می‌آید که به سیستم‌عامل WebOS 3.5 مجهز شده است. این ویژگی امکانات متنوع

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شاهکاری که با شیشه خالص شکل گرفته است

این تلویزیون زیبا فقط از یک لایه شیشه‌ای که روی پنل OLED قرار گرفته ساخته شده است. باریکی منحصربه‌فرد تلویزیون LG SIGNATURE OLED با کیفیت تصویر بی‌نظیری همراه است. لذت تماشای این شاهکار هنری با وجود طراحی و عملکرد فوق‌العاده آن چند برابر می‌شود.





ترکیبی زیبا از طراحی بی‌نقص و صدای غنی‌تر

ساندباری با کیفیت بالا در پایه تلویزیون شما تعبیه شده است که صدایی با خروجی قدرتمند را از جلو پخش می‌کند. بدون نیاز به اجزای اضافی، از صدای باور نکردنی لذت ببرید.




این تلویزیون دارای سیستم‌صوتی بسیار قدرتمندی است که مانند یک ساندبار متصل‌شده به تلویزیون طراحی شده است؛ مانند تمامی مدل‌های Flagship ال‌جی، سیستم‌صوتی تلویزیون توسط کمپانی مشهور Harman Kardon طراحی شده است. این ساندبار دارای سیستم 4.2کاناله است؛ درنتیجه صدا از طریق دو ساب‌ووفر و چهار اسپیکر پخش می‌شود. هرکدام از یونیت‌های اسپیکر 10وات قدرت‌خروجی دارند. با اضافه‌شدن توان 20واتی هریک از ساب‌ووفرها، سیستم‌صوتی درمجموع 80وات قدرت‌خروجی دارد. قابلیت Ultra Surround نیز صدایی فراگیر و بسیار طبیعی را برای تلویزیون رقم زده است. همچنین ال‌جی برای سیستم‌صوتی OLED65G7T 6حالت صوتی مجزا در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند صدا را بنا به برنامه‌ی درحال‌پخش تنظیم کنند. گفتنی سیستم‌صوتی از توییتر، میدرنج و ووفر داخلی تشکیل شده است که باعث می‌شود تمامی سطوح صدا با یکدیگر در تعادل باشند و صدایی کامل و شفاف به پخش گذاشته شود. بااین‌وجود، برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند از سیستم‌صوتی مجزا استفاده کنند، یک عدد درگاه اپتیکال و قابلیت اتصال بلوتوثی ساندبار در نظر گرفته شده است.




کیفیت تصویری بی‌نظیر که دنیا در انتظار آن بوده است

رنگ‌های تمام عیار فقط روی «مشکی مطلق» نمود پیدا می‌کنند. کیفیت تصویر بی‌نظیری که پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل در تلویزیون OLED می‌سازند را تجربه کنید.





فناوری پیکسل‌ها با قابلیت نور دهی مستقل باعث ایجاد رنگ «مشکی مطلق» می‌شود بدون اینکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ بنابراین نسبت کنتراست بی‌نهایت را ارائه می‌دهد. LG OLED TV با داشتن ویژگی «مشکی مطلق» شگفتی‌های فوق‌العاده «رنگ‌های تمام عیار» را به تصویر می‌کشد. LG OLED TV بیش از یک میلیارد رنگ شفاف را نمایش می‌دهد که با پنل 10 بیت ساخته شده است





تجربه سینمایی برتر، ساخته‌ شده برای شما

کیفیت تصویر عالی و صدای غنی بهترین لحظات را برای شما می‌سازند.
تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری G7 با قابلیت‌هایی نظیر ™Dolby Vision و Dolby Atmos اولین تلویزیون در نوع خود به‌شمار می‌رود. با وجود کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده این مدل می‌توانید محیط سینمایی ویژه‌ای در کمال راحتی در خانه خود تجربه کنید.





Active HDR بر خلاف HDR معمولی

تلویزیون OLED ال‌جی از محتوای Premium HDR که با فناوری ™Dolby Vision پردازش می‌شود پشتیبانی می‌کند، و با HDR10 و HLG عادی نیز سازگاری دارد. فناوری Active HDR ال‌جی صحنه‌های تصویری HDR را به گونه‌ای بهینه می‌سازد که احساس می‌کنید صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه می‌کنید.





Dolby Atmos Sound، صدای سینمایی در خانه

فناوری ®Dolby Atmos صدای منحصر به‌فرد هر شیء را در فضای سه‌بعدی پخش می‌کند تا حس فراگیری کامل ایجاد شود.





webOS 3.5 با کاربری ساده و جذاب

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.



webOS 3.5 ال‌جی، امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید.
این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.





راه دسترسی آسان و سریع به محتوای 4K HDR در Netflix

به‌واسطه کنترل آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر، اکنون می‌توانید از محتوای Premium 4K HDR در Netflix با تلویزیون 4K ال‌جی بیشتر لذت ببرید.




تمامی درگاه‌ها در قسمت پشتی پایه تعبیه شده‌اند. این ورودی‌ و خروجی‌ها شامل USB، HDMI، کامپوزیت، کامپوننت، اتصال بی‌سیم Wi-Fi، بلوتوث داخلی، پورت LAN و خروجی اپتیکال هستند. درنتیجه کاربر هیچ محدودیتی بابت اتصال سایر دستگاه‌ها به این تلویزیون نخواهد داشت. از طریق USB می‌توانید فلش‌مموری و هارداکسترنال خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های صوتی‌وتصویری خود را استفاده کنید. یکی از این پورت‌ها از نوع USB 3.0 بوده و سرعت بیشتری در انتقال اطلاعات دارد. پورت‌های HDMI چهار عدد هستند. درنتیجه کاربر می‌تواند هم‌زمان چهار دستگاه صوتی‌وتصویری را به آن متصل کند. برای بهره‌مندی از امکانات هوشمند این تلویزیون می‌توانید از طریق Wi-Fi یا پورت LAN به اینترنت متصل شوید. بااین‌که سیستم‌صوتی تلویزیون یک ساندبار به حساب می‌آید، می‌توانید در صورت نیاز سینمای خانگی یا ساندبار خود را از طریق خروجی اپتیکال به تلویزیون متصل کنید. همچنین به‌لطف تکنولوژی بلوتوث داخلی این تلویزیون می‌توانید ساندبار یا هدفون بلوتوثی خود را به آن متصل کنید.



مشخصات فنی


سايز صفحه 65 اينچ
تکنولوژي صفحهOLED
نوع صفحهتخت
کيفيت تصوير 2160 × 3840 Ultra HD - 4K
قدرت خروجی صدا60 وات / ساب‌ووفر 20 وات
سیستم اسپیکر4.2 کانال
فرمت‌های Audio,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X
استانداردهاي صوتي Ultra Surround¡ Dolby Atmos
OS - سیستم عاملwebOS 3.5
پردازنده - CPU چهار هسته‌اي
اپليکيشن قابل نصب
بازی قابل نصب
USB دو عدد USB 2.0 و یک عدد USB 3.0
HDMI چهار عدد
کامپوزيت (Composite) يک عدد
کامپوننت (Component) يک عدد
نوع خروجي صداي ديجيتالاپتيکال
اقلام همراهریموت‌کنترل هوشمند - کابل رابط - دفترچه‌راهنما
نوع پايه روميزي
ساير امکاناتPerfect Viewing Angle عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه دید
تصویر عمیق - Active Depth Enhancer
دقت رنگ واقعی - True Color Accuracy
Color Master Engine
ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Upscaler 4K Upscaler
درخشندگی فوق‌العاده - ULTRA Luminance Ultra Luminance Supreme
موتور پردازشگر تصویر OLED Master Engine Perfect Mastering Engine
مشکی مطلق - Perfect Black
میلیاردها رنگ غنی
رنگ‌های تمام عیار - Perfect Color
HDR Effect
حالت صدای فراگیر - Surround Dolby Surround - OLED Surround
تنظیم کننده هوشمند صدا - Magic Sound Tuning
صدای Hi-Fi
حالت هوشمند صدا
- دارای 6 حالت صوتی
- دارای سیستم‌صوتی 3جهته شامل 2عدد توییتر، 2عدد میدرنج، دو عدد ووفر
- دارای تنظیم صدای جادویی
- حالت‌های صوتی: استاندارد - Clear Voice III - موسیقی - سینما - ورزشی - بازی
اتصال بي‌سيم (Wi-Fi)
بلوتوث
Mobile TV On - روشن کردن تلویزیون با گوشی
Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون
STT - تبدیل کلام به متن
خروجی هدفون / Line Out
سنسور روشنایی - Illuminance sensor White Sensor
حالت صرفه‌جویی انرژی

فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر